جمعه سی و یکم فروردین ماه
گفت و گو با مربی قهرمان نیم فصل لیگ یک

دامغانی: تجربه خوبی از سپردن چند تیم به یک مربی نداریم

لیگ دسته یک باشگاه های کشور در شرایطی درگروه اول به پایان رسید که سیمای تیم برتر ترسیم شد.

از زمانی که گلگهر سیرجان در لیگ باشگاه های کشور با مربیگری خلیل آزمون پدر سردار فوتبال قهرمان شده بود حدود 15 سال می گذرد اما گلگهر در بازگشت دوباره به عرصه والیبال این بار با مربیگری محمدرضا دامغانی مربی و بازیکن سابق تیم ملی قهرمان نیم فصل لیگ یک باشگاه های کشور شده است این در حالی است که سیرجان تیم لیگ برتری هم به نام فولاد ایرانیان دارد.

دامغانی درباره اینکه با کسب قهرمانی نیم فصل دور برگشت را چگونه می بیند می گوید بدون تردید کار دشوار خواهد بود چون تیم هایی همانند گیلان را پشت سر خود داریم که یک پا مدعی هستند.

تیم های خوبی در لیگ یک شرکت کرده اند اما ما در کنار بازیکنانی همانند علی جلالی و فردین قلعه وند به بازیکنان بومی سیرجان هم اهتمام داریم. به طور مثال سجاد همزه ای لیبرویی هست که در سطح عالی بازی می کند و از وی فراوان خواهید شنید. ایمان محمودآبادی نیز یکی از استعداد های بسیار خوب شهر سیرجان است.

جوانان سیرجانی رشد خوبی از خود نشان داده اند و این یکی از ماموریت های باشگاه به من است که بومی گرایی را جدی بگیرم.

دامغانی که سال ها در میادین بین المللی حضور داشت درباره برنامه های تیم ملی در سال آینده می گوید: ما از سپردن چند تیم به دست کادر فنی تجربه خوبی نداشته ایم چرا که یک مربی نمی تواند به طور همزمان روی چند تیم تمرکز کند. اعتقاد من این است که تقسیم بندی درستی درباره کادر فنی دو تیم ملی صورت بگیرد و هر تیم یک سرمربی مجزا داشته باشد ولی در نهایت همه در خدمت والیبال ملی باشند.

گفت و گو: جمشید حمیدی