چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

اخبار پشت پرده فوتبال

آنچه که به عنوان اخبار پشت پرده فوتبال می خوانید خبرهای اختصاصی پایگاه خبری البرز ورزشی است که شاید کمتر دیده شنیده و یا خوانده باشید.

از ما نشنیده بگیرید اما شنیده ایم حکم مدیرعاملی مهر علی باران چشمه به عنوان مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در آستانه امضا قرار دارد. باران چشمه از دوستان نزدیک سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال است.

شنیده ها حاکی از آن است از بالا دستی بر وزیر ورزش فشار وارد آمده که هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اعضای هئیت مدیره را مشخص کند تا موج های اعتراض فروکش کند.

شنیده ایم باشگاه زنیت روسیه برای حفظ سردار آزمون پیشنهاد انعقاد قرارداد چهار ساله را داده و یادآور شده کل مبلغ قرارداد جدید را یکجا به حسابش واریز خواهد کرد. باشگاه لیون فرانسه که خواهان سردار است مبلغ پیشنهادی که به آزمون داده کمتر از زنیت است.

با آنکه سرمربی باشگاه استقلال عنوان کرده که لیست مازاد ندارد اما شنیده های ما حاکی است که سه بازیکن در لیست مازاد قرار دارند و این لیست تهیه و یک هفته قبل از نیم فصل در اختیار مدیر عامل قرار خواهد گرفت.

 شنیده ایم بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس کلید خورده است. مذاکرات پنهانی با این بازیکن که خودش هم راغب به بازگشت به پرسپولیس است مراحل پایانی را طی می کند.

 شنیده ایم باشگاه استقلال شکوائیه ای به عنوان اعتراض و شکایت از مجری برنامه ورزشی فوتبال برتر تلویزیون به رئیس صدا وسیما ارائه داده است.

شنیده ایم که برخی از دولت مردان از بابت بازی مهدوی کیا در بازی تیم منتخب در روز پایانی کاپ عرب ها که مربی اسرائیلی هدایت آن تیم  منتخب را بر عهده داشت شدیدا به فدراسیون فوتبال و برخی ها به وزارت ورزش معترض شده اند. اینکه تصمیم گرفته شود که مهدوی کیا از مربیگری تیم امید ایران کنار گذاشته شود بعید نیست.

شنیده ایم به زودی در بخش مدیران باشگا ه های صنعتی تغییراتی حاصل خواهد شد که بحث این موضوع از چندی پیش آغاز شده است.

نویسنده: اکبرعزیزی