پنجشنبه سی ام فروردین ماه

خودزنی به سبک سایپا

انتظار این بود که وعده های رئیس جمهوری محترم برای مبارزه با ویژه خواری در بخش های زیر مجموعه دولت هر چه زودتر عملی شود اما آنچه که در باشگاه سایپا از مجموعه های اختصاصی صنعتی، دولتی به گوش می رسد چیزی جز منافع طلبی و زد و بند های آنچنانی نیست.

در این میان مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در مسند مسئولیتی نشست که در قد و قواره مدیرعامل یک باشگاه صاحب نام نبوده و نیست.

لذا مشاهده می کنیم که این تیم قدیمی و ریشه دار بعد از سقوط از سوپر لیگ در پایین جدول لیگ دسته یک دست و پا می زند.

یکی از پیشکسوتان این باشگاه در گفت و گو با البرزر ورزشی آن را به جبهه ای تشبیه کرده که از مخالفان دولت حمایت می کند و حتی رد پای یک نماینده مجلس هم که از مخالفان وزیر ورزش بوده به طور پررنگ در این ماجرا دیده می شود و چنین می شود که امید روانخواه همشهری و رفیق گرمابه و گلستان جناب نماینده و علی خطیر که از سوی مراجع به مدت پنج سال از ورزش محروم شده است غبار نا امیدی و منفعت طلبی را بر سر و روی نارنجی پوشان پراکنده ساخته است. البته در این بین همین که منافع برخی از خبرنگاران تامین شود همه چیز نادیده گرفته می شود و این خلاف رسالتی است که همه ما در قبال باشگاه های معتبر داریم از پرسپولیس و استقلال گرفته تا سایپا که بدترین دوران مدیریت خود را طی می کند.

نویسنده: پیام محرمی