پنجشنبه نهم فروردین ماه

اخبار توپ و سبد

لیگ بسکتبال باشگاه های کشور در دو بخش آقایان و بانوان ادامه داد. اما قراین و شواهد حاکی از این است که احتمال انصراف یکی، دو تیم دیگر نیز وجود خواهد داشت.

افسوس برای بسکتبال خوزستان

تیم خانه بسکتبال خوزستان از شرکت در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور انصراف داد. برای خوزستان که روزگاری مهد پرورش بازیکنان نامدار در این رشته بوده و به قول یکی از مربیان روی گنج خوابیده است تامین هزینه های یک تیم نباید آنقدر مشکل باشد که میلیاردها تومان صرف بازیکنان درجه چندم فوتبال می کنند.

 

بازیکنان کرونایی در تیم سپهرداد

دیروز یک اتفاق عجیب دیگر هم در لیگ بسکتبال بانوان رخ داد و آن خودداری تیم سپهرداد از رویارویی با تیم شیمیدور بود. براساس گفته پوران عباسی سرمربی سپهرداد دو بازیکن این تیم کرونا گرفته اند و یک بازیکن هم با ترک خوردگی انگشتان دست خود مواجه شدند. اما سپهرداد در بازی بعد مقابل حریف قرار خواهد گرفت. نکته جالب اینکه تیم سپهرداد را پوران عباسی با هزینه شخصی اداره می کند.

 

لک زایی و هفده امتیاز در یک بازی

دیروز در چارچوب مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور محمدهادی لک زایی از تیم کاله آمل با 17 امتیاز و امیرحسین یازرلو با 16 امتیاز بهترین ها بود. کاله 86 – 67 نیروی زمینی را شکست داد اما پویا یخچالی با 30 امتیاز بهترین مهره تیم بازنده بود. امروز در ادامه این رقابت ها نظم آوران سیرجان با مس کرمان و ذوب آهن با نفت آبادان هفته دوازدهم را پیگیری خواهند کرد.