جمعه سی و یکم فروردین ماه

اخبار کوتاه از فوتبال

خبرهای امروز فوتبال ما چندوجهی است که در آن نقل و انتقالات بازیکنان اولویت بیشتری دارند که خواندن آن برای پرسپولیسی خالی از لطف نخواهد بود.

بازیکنان تاجیکی حق بازی ندارند

اکنون که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باز شده است، دو بازیکن تاجیکی این تیم موفق به عقد قرارداد شده اند، اما خبر بد این است که به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده اند، تا نیم فصل حق استفاده از این دو بازیکن وجود ندارد. البته یکی از این بازیکنان بازیکن سال کشور تاجیکستان نیز شده است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال دلایل این موضوع هستند، اما کسی پاسخگو نیست. اکنون باشگاه پرسپولیس نمی داند حق استفاده از این بازیکن را دارد یا خیر. اگر استفاده کند به سرنوشت گل گهر دچار خواهد شد یا باید به دلیل عدم پاسخگوی روشن تا نیم فصل صبر کند.

 

 علیپور در راه بازگشت به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در نظر داشت تا به هنگام باز شدن قفل پنجره نقل وانتقالاتش سه بازیکن جدید به عنوان خرید های جدید به لیست خود اضافه کند. دو بازیکن از استقلال تاجیکستان وارد شدند. در خصوص نفر سوم کنکاش درمورد یک مهاجم بود.از آنجا که مهاجم با کیفیت با توجه به بودجه مالی باشگاه پیدا نشد، مذاکره با علی علیپور در دستور کار قرار گرفت.علیپور که در فوتبال پرتغال حضور دارد پیام هایی را از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و پذیرفته است که این انتقال صورت بگیرد. البته برای انتقال علیپور به پرسپولیس مراحل اداری این انتقال از جمله صدور رضایت نامه وتوافق دو باشگاه باید صورت بگیرد.

 

 

ذوب آهن در مسلخ

مشکلات باشگاه ذوب آهن کم نبود که یک مورد جدید این تیم را به مسلخ فرستاد. از سوی فیفا پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد.

با قفل شدن این پنجره بازیکنان جدیدی که قرار بود در نیم فصل به تیم فوتبال ذوب اهن اضافه شوند نا کام ماندند.

دلیل قفل شدن پنجره نقل وانتقالات باشگاه ذوب اهن،شکایت دارکو بیدوف بازیکن سابق این تیم از باشگاه اصفهانی است.

گویا این بازیکن در موارد متعدد به باشگاه ذوب اهن اطلاع داده است که قبل از آنکه کار تسویه مالی به مسیر باریک ختم شود اقدامات لازم را صورت دهید،اما باشگاه ذوب اهن هرگز به پیام های وی توجه نداشت تا کار به شکایت وقفل شدن پنجره نقل وانتقالات منجر شد.

 

چرا مدیرعامل معرفی نشد؟

قرار بود چهارشنبه گذشته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر ورزش معرفی شود، اما به ناگهان این اتفاق به تاخیر افتاد.

عنوان شد، وزیر باید در جلسه هیات دولت شرکت کند وزمان برای حضور در مجمع باشگاه جهت معرفی مدیر عامل وجود ندارد.خلاصه ان روز که چهارشنبه گذشته باشد، تشکیل مجمع به تاخیر افتاد ومدیر عامل معرفی نشد.

تا آنجا که خبر داریم چهارشنبه ها به جلسه هیات دولت اختصاص دارد، بنا بر این اگر قرار بود مدیر عامل باشگاه پرسپولیس معرفی شود،چرا این معرفی درست در روز چهارشنبه وروز جلسه هیات دولت تعیین شده بود.وباز اگر چهارشنبه روزی مدنظر بود،چرا ساعت برگزاری مجمع با ساعت جلسه هیات دولت در یک زمان برنامه ریزی شده بود.

ان چهارشنبه نشد..اکنون بین سه تا چهار روز از چهارشنبه گذشته است آب از آب تکان نخورده است.از ابتدا هم قرار بود آب از آب تکان نخورد.چون فعل خواستنی وجود نداشت.اکنون چهارشنبه بعدی در راه است. یعنی بازی بعدی پرسپولیس در پیش است، قطعا یک روز جدید که هرگز شکل نخواهد گرفت تعیین خواهد شد تا این بازی به این سادگی به نقطه پایان ویک جمع بندی راه پیدا نکند. این بازی یعنی معرفی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس سر شکستن فراوان همراه دارد.چون از هر گوشه واز هر زاویه یکی به این موضوع ورود پیدا می کند.