شنبه یکم اردیبهشت ماه

ایراندوست:  نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان ویژه است

مدیرفنی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب شان نتایج قابل قبولی را در بازیهای جام ملت های آسیا بدست بیاورند و همراه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صعودمان را جشن بگیریم.

نصرت ایراندوست درباره عملکرد فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی فوتبال بانوان از اردیبهشت ماه سال جاری تشکیل شد و در این 8 ماه فدراسیون فوتبال حمایت های لازم را از تیم ملی فوتبال بانوان انجام داده است. اهل تعریف و تمجید نیستم اما حمایت از تیم ملی فوتبال بانوان، در اختیار گذاشتن پرواز اختصاصی و همچنین داشتن البسه یکدست و مناسب نشان از عملکرد مطلوب فدراسیون کنونی می دهد که جا دارد از تلاش های عزیزی خادم در جهت حمایت ویژه بانوان تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: شرایط بازیکنان تیم ملی خوب است با برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان، آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است. در همین راستا از مدیران عامل و کادر فنی باشگاه های لیگ برتر بانوان تشکر می کنم که همکاری لازم را با تیم ملی بانوان داشتند. انشاءالله نتایج این همکاری را با پیشرفت بازیکنان بزودی مشاهده خواهند کرد.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: من از سال 74 با فدراسیون فوتبال همکاری می کنم، توجه ای که فدراسیون عزیزی خادم به تیم ملی بانوان دارد در فدراسیون های گذشته مشاهده نشده بود. بازیکنان این تفاوت ها را می بینند و با جان و دل برای تیم ملی تلاش می کنند. امیدوارم بازیکنان با عملکرد مناسب شان نتایج قابل قبولی را در بازی های جام ملت های آسیا بدست بیاورند و همراه با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صعودمان را جشن بگیریم.