پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

پرسپولیس بدهکار است یا طلبکار؟

ای . اف .سی عزم خودرا جزم کرده تا با گاردی که مقابل فوتبال ایران گرفته دو تیم پرسپولیس و استقلال را از گردونه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا خارج کند. حذف این دو تیم در واقع وارد آوردن ضربه مهلکی است که بر بدنه فوتبال ابران وارد خواهد آمد تا فوتبال عرب ها به عنوان قدرت مطلق فوتبال منطقه مطرح باشند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت دستیابی به اهدافش ایرادات ریز ودرشتی را مطرح کرده است. در بخش مالی پرسپولیس را به یک تیم بدهکار به مربیان و بازیکنان داخلی وخارجی معرفی کرده است، این در حالیست که باشگاه پرسپولیس پس از تسویه مالی با کالدرون، عملا هیچگونه بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی ندارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا این نکته را در شرایطی یادآور شده و باشگاه پرسپولیس را در حالی به یک باشگاه مقروض می داند که خود به باشگاه پرسپولیس بدهی سنگین دارد.

در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس مبلغ  ۱۰۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس بدهکار است و این مبلغ در این نهاد فوتبالی بلوکه شده است. اکنون کنفدراسیون فوتبال بدون توجه مبلغ ۱۰۵میلیارد پرسپولیس که نزدشان باقی است، پرسپولیس را یک باشگاه مقروض دانسته و مانع بزرگی برای صدور مجوز حرفه ای دانسته است.

سوال این است، اکنون پرسپولیس یک باشگاه مقروض است یا طلبکار؟