جمعه سی و یکم فروردین ماه

وزارت نیرو قهرمان مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج وزارتخانه ها

مسابقات فوتسال کارکنان وزارتخانه و سازمان‌های دولتی گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور ۳۲ تیم در ورزشگاه شهید معتمدی و میزبانی بسیج وزارت کار جریان‌ داشت با قهرمانی تیم  وزارت نیرو به پایان رسید.

تیم راه آهن نایب قهرمان شد و اقتصاد و دارایی در سکوی سوم قرار گرفت.

دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات امروز با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی، فرزاد حیدری مدیر کل و احمد اسناوندی معاون اداره کل ورزشی، سردار غریوی فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، رضایی معاون بسیج کارکنان و جمعی از مدیران تیم های شرکت کننده برگزار شد، ابتدا در دیدار رده بندی ۲ تیم وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت ارتباطات به مصاف همدیگر رفتند که تیم وزارت اقتصاد و دارایی موفق شد با ۴ گل در برابر حریف خود به برتری برسد و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.

و اما در دیدار فینال دو تیم وزارت نیرو و راه آهن به مصاف هم رفتند که جدال زیبا و تماشایی دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۳ بر ۳ انجامید و در ضیافت پنالتی ها وزارت نیرو موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ تیم راه آهن را شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

 مسئولیت اجرایی و فنی مسابقات بر عهده مهدی حاجی پور بود.

«حسن نصیری‌زاده» رییس هیات فوتبال سازمان بسیج اداراتدر این خصوص گفت:  این دوره از مسابقات با حضور ۳۲ تیم به میزبانی پایگاه مقاومت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ برگزار شد. از دیگر برنامه‌های پیش رو معاونت تربیت بدنی سازمان بسیج ادارات برگزاری این مسابقات تحت عنوان لیگ فوتسال بسیج یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که در حال برنامه‌ریزی و اخذ موافقت‌نامه‌های لازم هستیم‌.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری مسابقات فوتسال به صورت لیگ استفاده از توانایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین نیروهای انسانی بالقوه‌ای است که بسیج سازمان‌ها و ادارات دارند که برگزاری مسابقات به صورت لیگ تاثیر زیادی در پویایی، سلامتی و تندرستی کارکنان در سازمان‌ها و ادارات خواهد داشت. البته با شناختن این توانایی‌ها و برگزاری لیگ به صورت منظم و در طول ایام سال می‌توانیم مسابقات پویاتر و بهتری را داشته باشیم.

نصیری‌زاده ادامه داد: لازم می‌دانم از همه عزیزانی که در برگزاری مسابقات کمک کردند به خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه‌هایی که تقبل کردند و جوایز را دادند تقدیر و تشکر داشته باشم. همچنین ریاست سازمان بسیج ادارات جناب سرهنگ تیموری و همچنین معاونت تربیت بدنی بسیج ادارات جناب سرهنگ ملکی که با هدایت و درایت ایشان توانستیم مسابقات را به سرانجام برسانیم و حمایت لازم را داشتند.

همچنین پیش از برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال بازیکنان به مقام شامخ شهید سردار سلیمانی ادای احترام کردند.