سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

واریزی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پرداخت ۱۰ درصد باقی مانده بودجه فدراسیون‌ها را تصویب کرد. نودوهشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

 در ابتدای این نشست رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از سفر خود و هیات همراه به کشور عراق و بازدید از اماکن ورزشی این کشور ارائه کرد.

 در ادامه گزارش جامعی از عملکرد چهار ساله آکادمی ملی المپیک از سوی  دکتر سعیدی دبیر کل و سرپرست آکادمی  ارائه شد که در خاتمه از سوی هیات اجرایی از زحمات و خدمات مسئولان و مدیران آکادمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سپس از سوی پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، گزارش کاملی از فعالیت ستاد فنی بازی‌های آسیایی هانگژو ارائه شد که در آن مطالبی در خصوص چگونگی برگزاری جلسات با فدراسیون‌های مختلف ورزشی و روند آماده‌سازی تیم‌های ملی به هیات اجرایی اعلام شد.

در پایان مصوب شد تا ۱۰ درصد بودجه باقی مانده بودجه فدراسیون ها پرداخت شود و هم‌چنین در خصوص برخی درخواست های واصله فدراسیون‌های ورزشی تصمیمات لازم اتخاذ شود.