پنجشنبه نهم فروردین ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

حوادث و اتفاقات پشت پرده فوتبال همچنان داغ است. به بخشی از این اخبار اشاره می شود.

*مهدی مهدوی کیا بعد از حضور در آن بازی نمادین که در فینال کاپ عرب ها به میدان و در چالش قرار گرفت، بین خود با سر مربیگری تیم امید فاصله انداخت. مهدوی کیا مایل نیست که به کار خود در تیم امید ادامه دهد. گرچه می گویند وی در حال حاضر در هامبورگ آلمان به سر می برد.

 

* برخی از نمایندگان مجلس در ارتباط با کنار کشیدن مهدوی کیا از تیم امید ایران واکنش نشان داده و اعتقاد دارند، مقصر اصلی فدراسیون فوتبال است نه مهدوی کیا. نباید سرمایه سوزی باب شود.

 

 *  تکلیف حذف یا ماندگاری سه تیم پرسپولیس واستقلال و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا فردا مشخص خواهد شد. در این رابطه شنیدیم، چند نماینده حقوقی از سوی وزارت ورزش وفدراسیون فوتبال در حال حاضر در مالزی و در مقر کنفدراسیون فوتبال به سر می برند.

 

* سعید فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی دریک گفتار تند علیه فدراسیون فوتبال عنوان کرد، مشکلی که اکنون گریبانگیر تیم های پرسپولیس واستقلال شده،داستان تازه ای نیست،چون فوتبال ما کلا حرفه ای نیست وتا کنون نام حرفه ای را یدک می کشیدیم. ما آماتور هستیم .

 

گویا  در جلسه روز گذشته وزیر ورزش با مهدی تاج ، وزیر ورزش به تاج ماموریت داده است تا با توجه به مسئولیتی که در کنفدراسیون آسیا دارد (تاج نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است) به این پرونده ورود پیدا کرده و مسئولان کنفدراسیون فوتبال اسیا را متقاعد سازد تا تیم های پرسپولیس واستقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند.

 

شنیدیم، از آنجا که عنوان شده است از داخل کدهایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حذف تیم های پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا داده شده است،به گروهی ما موریت داده شده است تا تحقیقات در این مورد را آغاز کنند.

 

با توجه به ارسال آخرین مدارک باشگاه گل گهر سیرجان به کمیته استیناف، این کمیته تا قبل از آغاز دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر رای خود را صادر خواهد کرد.

 

حرکت جالب وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد تقدیر واقع شد.هافبک ملی پوش تیم پرسپولیس اخیرا پیشنهادی از فوتبال آلمان دریافت کرده است، اما وی بلا فاصله به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

وی دلیل رد این پیشنهاد را اینگونه عنوان کرد. در حال حاضر تیم پرسپولیس به وجود من شدیدا نیازمند است  وترک این تیم دور از انصاف است.

نویسنده: اکبر عزیزی