جمعه سی و یکم فروردین ماه

والیبال گنبد را دریابید!

والیبال گنبد یک بار دیگر به مشکل بر خورد و با جدایی بازیکنانی کلیدی چون میکاییل تاجر و یحیی قلیچ نیازی تعداد قوای این تیم به حداقل رسیده است. سال هاست که شهر والیبال خیز کشور ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و هر سال شاهد کوچ ستاره های دیار ترکمن صحرا به تیم ها و شهرهای دیگر هستیم.

اکنون شرایط به حدی حاد شده که صحبت از استعفای عظیم جزیده سرمربی این تیم است. جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری در این مورد می گوید: چند روزی است که فشار وحشتناکی به ما وارد شده و عصبانیت سرمربی تیم را در پی داشت. باور کنید اعصابی برای ما باقی نمانده است. زندگی من از طریق والیبال نمی گذرد اما به عنوان مدیرعامل باشگاه باید پاسخگو باشم. بازیکنان هر یک روی دستمزد خود حساب کرده اند و نمی توانند درک کنند که به طور معمول شهرداری ها در برج های 8 و 9 با افول درآمد دست به گریبان هستند. این در حالی است که همه می دانند که در باشگاه شهرداری گنبد پول ها دیر یا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. امروز با آقای موسوی شهردار گنبد صحبت کرده ام و قول گرفته ام که مشکل مالی تیم را تا حدودی حل کند. بازیکنان آزاد هستند که بمانند یا بروند. اما برخی پدران بازیکنان هم با مداخلات خود مشکلات را اضافه می کنند. اینکه بازیکنی فیکس باشد یا نباشد در اختیار سرمربی تیم است و هیچ کس حق ندارد در این مورد دخالت کند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد تاکید کرد که قرار است امروز سه بازیکن جدید برای عقد قرارداد به گنبد بیایند. البته اگر در بین راه پیشنهاد بهتری به آنها ندهند و منصرف شان نکنند.

نویسنده: جمشید حمیدی