پنجشنبه سی ام فروردین ماه

بازدید مقامات از تمرینات تیم ملی بانوان

امروز شاید یکی از دقایق به یاد ماندنی فوتبال بانوان ما باشد. روزی که چهره های شاخص سیاسی و ورزشی به دیدار ملی پوشان این رشته رفتند تا بگویند که برای ورزش بانوان اهمیت قائل هستند.

به گزارش البرز ورزشی؛ برخی از مقامات سیاسی و ورزشی چهارشنبه، ۷ دی ماه از اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران بازدید کردند. در این مراسم انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، مریم کاظمی‌پور معاون ورزش زنان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند که در ابتدا مراسم پیراهن تیم ملی را برای اهدا به موزه امضا کردند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال با اهدای گل به سردار سلیمانی ادای احترام کردند.

زهره کورایی دروازه‌بان تیم ملی دقایقی با خزعلی صحبت کرد. عزیزی خادم هم در معرفی کودایی از او تجلیل کرد.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی در هنگام معارفه به خزعلی گفت: مطمئن باشید و شک نداشته باشید که بازیکنان در مرحله اصلی جام ملت‌های آسیا هم مثل مرحله مقدماتی افتخارآفرینی می‌کنند. اگر حمایت از زنان ما  ادامه داشته باشد قطعا تاریخ سازی می‌کنند. فدراسیون فوتبال می‌تواند الگوی مناسبی برای همه فدراسیون‌ها باشد چون از اردیبهشت ۱۴۰۰ نگاه حمایت گرانه و برابری داشت. من ۲۲ سال ورزش حرفه ای کرده‌ام و به جرات می‌گویم از اردیبهشت ۱۴۰۰ برابری را دیدم. در مورد اعزام و پاداش  مسابقاتی که در نظر گرفته شد عزیزی خادم دلسوزانه و برادرانه در کنار تیم بود. حمایت کل فدراسیون فوتبال در نهایت این تاریخ سازی را رقم زد. انرژی مثبت خود را بفرستید چون ما می‌خواهیم برویم و به جام جهانی  صعود کنیم.

پس از آنکه مراسم معارفه تیم ملی برگزار شد، خزعلی و مسئولان حاضر با تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

درحالی که اعلام شده بود حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری از اردو بازدید می‌کنند اما این اتفاق رخ نداد. دلیل غیبت آنها اینگونه اعلام شد که با وزیر امور خارجه جلسه فوری دارند.

الهام فرهمند بازیکن تیم ملی هم که به تازگی مادر شده است، با فرزند خود حضور داشت.