سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

شهردار عباس آباد: ورزشکاران باید مشاوران صالحی داشته باشند

مهندس شیخ الاسلامی شهردار عباس آباد از احداث امکاناتی با دید توریستی ورزشی خبر داد و گفت: طرح جاده سلامت ساحلی در حال اجرایی شدن است. همچنین یک مربی خوب می تواند راهنمای بسیار خوبی برای ورزشکاران باشد که مرحوم دهداری یک مربی ارزنده و یک پدر مهربان برای ورزشکاران بود.

مهندس سپهرداد شیخ الاسلامی کندلوسی شهردار ورزشکار، ورزش دوست و پرسپولیسی شهرستان عباس اباد را میتوان از جمله شهرداران فعال حوزه شهری نام برد که برآمده از جنس ورزش ، عمران، آبادی و مدیریت توسعه پایدار است که از سوی اعضای شورای محترم اسلامی شهرستان عباس اباد مدت دوماهی است که بعنوان شهردار عباس آباد که در بیست و هشت کیلومتری غرب چالوس و به فاصله بیست و چهار کیلومتر از تنکابن در مسیر چالوس و رامسر واقع شده است ، منصوب شده است.

وی که در سوابق خدمتی خود مشاور فنی عمرانی ، ناظر ویژه مهندسی در غرب مازندران ، مشاور فنی شهرک های توریستی عباس اباد و نشتارود و همچنین نائب رییس دفتر نظام مهندسی را بر عهده دارد یکی از طرفداران پروپاقرص باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بشمار می اید . وی که حضور چند و چندین ساله در مستطیل سبز و تشک کشتی در کارنامه ورزشی خود دارد موجب شد به اتفاق آقایان تقی جمالی رییس فعال هیأت فوتبال عباس آباد و یکی از پیشکسوتان خوشنام منطقه مازندران و سینا مینویی کارشناس مدیریت بازرگانی در دفتر شهردار منتخب عباس آباد حضور یابیم تا گفتگویی داشته باشیم با مرد شماره اول شهرداری عباس آباد که در زیر می خوانید .

وظیفه ما حمایت از ورزشکاران است .

بنظر من یکی از اصلی ترین وظیفه ما حمایت از قهرمانان و ورزشکاران ملی و بومی کشور عزیزمان ایران است که باید تمام مسئولین محترم حمایت مادی و معنوی این عزیزان را در سرلوحه کارخویش قرار دهند.

کسب مقام های قهرمانی توسط ورزشکاران این شهر ضمن اینکه شادابی، نشاط و شور و شوق شهروندان را به همراه خواهد داشت انگیزه خوبی هم برای حضور جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی خواهد بود به همین خاطر کمک های مادی و معنوی ما موجب انگیزه بیشتر این عزیزان در میادین داخلی ، استانی و برون مرزی خواهد شد .

من بعنوان یک طرفدار باشگاه پرسپولیس امیدوارم تمام باشگاه های ایران بتوانند در مسابقات برون مرزی اعم از جام باشگاه های آسیا و .... با کسب بهترین نتایج سفیران خوبی برای نظام مقدس ایران اسلامی باشند همچنین آرزومندم تیم ملی ایران بتواند با درخشش بازیکنان صاحب نامش در مسابقات فوتبال جام جهانی قطر بهترین نتیجه را کسب نماید.

احداث جاده سلامت ساحلی یکی از الویت های ماست

از آنجاییکه در این شهر ساختار مناسبی برای توسعه ورزش های همگانی وجود نداشته اما خوشبختانه ظرفیت های خوبی برای اجرای پروژه های مناسب دارد در اولین گام فعالیتم در شهرداری عملیات اجرایی جاده سلامتی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری در دستور کار خویش قرار دادم و در مرحله انتخاب پیمانکار هستم تا مبلمان شهری را از پل اسبچین تا پارک شهر اجرایی کنیم .

در این راستا موانعی همچون غیر همسطح بودن را داریم که در حال رفع این موانع هستیم تا هرچه زودتر عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

مهندس سپهرداد در ادامه گفت با احداث جاده ساحلی برای پیاده روی و پیست دوچرخه سواری آسفالت با استانداردهای نوین روز در استانداری مازندران در حال تصویب است که امیدوارم با حمایت استاندار محترم هرچه زودتر بتوانیم عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم تا شهرستان عباس آباد را که قدمتی دیرینه دارد به یک شهرستان توریستی ورزشی تبدیل کنیم تا این شهرستان را از مسیر گردشگری به مقصد اصلی گردشگری تبدیل نماییم.در دنیای حرفه ای و حتی آماتوری اخلاق، رفتار،گفتار و کردار ورزشکاران الگویی است برای تمامی طرفدارانشان بنظر من این چهار خصیصه میتواند مسیر زندگی یک ورزشکار و حتی طرفدارانش را تغییر دهد ورزشکاران و قهرمانان باید حامی خوبی همانند پدر داشته باشند . یک مربی خوب، یک مشاور فهیم میتواند یک راهنمای خوب و یک تأثیرگذار واقعی برای ورزشکاران باشد مرحوم دهداری فقط یک مربی فوتبال نبود او یک معلم سازنده یک پدر مهربان و یک دوست  صمیمی برای بازیکنان بود که نام نیکش همیشه در تاریخ ورزش ما ماندگار خواهد بود.

مهندس سپهرداد در ادامه افزود ما آمادگی هرگونه همکاری در خصوص تشکیل کلاس های مربیگری ، داوری و همچنین برگزاری اردوهای ورزشی را داریم و هر کمکی که از دستمان برآید با دل و جان انجام خواهیم داد.

اگر جاده سلامت ساحلی بدرستی طراحی و جانمایی شود طبعا هیچ بنایی در آن مسیر احداث نخواهد شد و این جاده سلامتی می تواند الگویی باشد برای تمامی شهرهای ساحلی استان مازندران از آنجاییکه ساحل شهرستان عباس آباد یکی از بهترین ساحل های منطقه بشمار می رود و ماسه بسیار خوبی دارد در نظر داریم نسبت به احداث زمین های والیبال و فوتسال ساحلی اقدام نماییم که این از دیگر برنامه های من در میان مدت خواهد بود.

برنامه های وسیع برای توسعه ورزش بانوان داریم

از آنجاییکه بانوان محترمه نیمی از پیکره اجتماع را تشکیل میدهند و باید همانند آقایان از امکانات خوب ورزشی برخوردار باشند در همین راستا در نظر داریم پارکی به مساحت تقریبی پنج هزار متر مربع برای بانوان احداث کنیم که این امر یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام شهرداری خواهد بود من اعتقاد راسخ دارم شهروندان محترم عباس آباد باید از بهترین امکانات فرهنگی ، ورزشی ، علمی و گردشگری باید برخوردار باشند . آرزو دارم ورزش کردن همانند نماز خواندن به یک عادت همیشگی تبدیل گردد من ورزش کردن را یک واجب عینی میدانم چون ورزش در خون و پوست ما عجین شده است البته ورزش باید در ابعاد همگانی ، حرفه ای ، آماتوری و دانشگاهی مورد عنایت تک تک مسئولین محترم قرارگیرد تا جامعه ای سالم ، نیرومند و برخوردار از جوانان برومند داشته باشیم .

شهر عباس آباد را از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل خواهیم کرد .

از روزی که مسئولیت سنگین شهرداری را قبول کردم به تمام داشته ها و نداشته های آن آگاهی کامل داشتم اگر تحول گرا نبودم به هیچ وجه مسئولیت سنگین شهرداری را قبول نمیکردم هدف اصلی من خدمت رسانی صادقانه به این شهر است .

من و اعضای محترم شورای شهر مشتاقانه از سرمایه گذاران مراکز اقتصادی ، فرهنگی ، علمی ، ورزشی و گردشگری استقبال میکنیم و همکاری تنگاتنگی با آنها خواهیم داشت چون مشتری گرا هستیم و شدیدا از مشتری گریزی بیزاریم چون توسعه و خدمت رسانی صحیح در قالب قوانین نیازمند حضور مردان و زنانی است که تفکر خدمت صادقانه دارند من از تمام پیشنهادات سازنده و قابل اجرا که موجب شکوفایی این شهر گردد استقبال میکنیم و برای شناساندن این شهر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . مهندس شیخ الاسلامی در پایان گفت وظیفه ذاتی ما خدمت رسانی به شهروندان این شهرستان است آنقدر تباش مضاعف خواهیم کرد و کارهای عمرانی وسیعی انجام خواهیم داد تا این شهر الگویی باشد برای برگزاری همایش ها جشنواره ها و مسابقات ورزشی یقینا این شهرستان با همکاری و معاضدت شهروندان خوب این شهر به یک مرکز مهم اقتصادی ، فرهنگی،علمی و گردشگری تبدیل خواهد شد .

من از تمام رسانه های گروهی اعم از تصویری، نوشتاری و شنیداری میخواهم که در این مسیر یارویاور ما باشند تا بتوانیم گام های موثرتری در توسعه و شناساندن این شهر برداریم.