جمعه سی و یکم فروردین ماه

ایراندوست: ثابت می کنیم که قوی هستیم

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی در مورد شرایط تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا گفت: شرایط تیم عالی است. می‌رویم تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. از اریبهشت ۱۴۰۰ برابری وجود دارد، امکاناتی برابر داریم و مواردی مانند زمین تمرین، تجهیزات و حتی پاداش وعده و وعید نبود و همه پرداخت شد. تنها دغدغه بازی تدارکاتی بود که فدراسیون برایمان کمپی اروپایی در نظر گرفت اما لغو شد.


او در مورد بازی‌های تدارکاتی گفت: ما به ۱۴ کشور ایمیل زدیم اما متاسفانه بیشترشان ایران را تیمی قوی نمی دیدند و رقیب قدرتمندتری می‌خواستند. ما به جام ملت‌ها می‌رویم تا نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم و رقیب خوبی را از دست داده اند. البته چند کشور هم دلایل دیگری آوردند.

او در پاسخ به اینکه انتظار صعود به جام جهانی به بازیکنان فشار وارد می‌کند، بیان کرد: خوشبختانه تیم ما روانشناس دارد و در هر اردو با بازیکنان صحبت می‌کنند. این انتظار به بازیکنان روحیه و انگیزه می‌دهد. ما برای قهرمانی نمی‌رویم. در گروه ما هند میزبان است که تورنمنت های خوبی را پشت سر گذاشته، چین پرافتخارترین تیم این مسابقات است و چین تایپه هم در رنکینگ از ما بالاتر است اما می‌رویم که از گروه مان صعود کنیم.

ایراندوست در مورد حواشی پیرامون زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی  بیان کرد: از اول ورودمان به ازبکستان حواشی زیادی اطراف تیم‌مان بود، اما عادت داریم و این مسائل ما را اذیت نمی‌کند.