جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر در ایستگاه دوازدهم؛

جنگ تاکتیک، دوندگی و رجزخوانی

 رقابت های لیگ برتر  به ایستگاه دوازدهم رسید. این ایستگاه احتمالا پر از جاذبه های فراوان خواهد بود. استقلال با فولاد  به مصاف هم می روند که این بازی می تواند از نکات فنی بالایی برخوردار شود؛ چون برخورد اندیشه های دو مربی جوان مجیدی و نکونام را به محک خواهد کشید.

استقلال همچنان در غیاب وریا غفوری ورشید مظاهری دیده  خواهد شد.غیبت این دو به یک معما در استقلال تبدیل شده است.اما در فولاد کم وکسری دیده نمی شود.هردو به دنبال شکار نتیجه بازی هستند، در این میان تیم نکونام فوتبال روبه جلوی بهتری نسبت به تیم مجیدی ارائه می دهد.

در آن سوی میدان دیدار پرسپولیس با سپاهان رقابت های لیگ را در هفته دوازدهم به اوج خود نزدیک خواهد کرد. نبرد این دو تیم جنگ تاکتیک، غیرت،دوندگی و رجزخوانی است. تیم پیروز میدان به مکان دوم خواهد رفت.البته اگر استقلال در برابر فولاد بازنده نباشد. این بازی در اراک انجام خواهد شد.

نساجی در خانه اش تیم نفت مسجد سلیمان را که به تازگی خودرا پیدا کرده است را لقمه چرب ونرمی می داند.

پیکان در تهران باید با پدیده دیدار کند. پدیده حال وروز خوبی ندارد و همچنان بیمار دیده می شود، اما باید دید پیکان برای شکار سه امتیاز بازی مقابل پدیده چه نقشه ای دارد. در این بازی سید عباسی مربی پدیده به خاطر محرومیت انضباطی از روی سکوها نظاره گر بازی خواهد شد.

دیدار تراکتور با ذوب آهن در تبریز برفی اگر و اما فراوان دارد. اگر این بازی انجام شود به نوعی شام آخر سولدو مربی خارجی تراکتور تلقی خواهد شد. در صورت باخت تراکتور سولدو باید غزل الوداع تراکتور را سر دهد. این حکایت کار را برای تارتار مربی ذوب سخت کرده است.

دربی کرمانی ها هم دیدنی خواهد بود. گل گهر با مس رفسنجان. ربیعی مربی مس رفسنجان تنها غایب این دربی خواهد بود. همین نکته کار را برای قلعه نوعی جهت عبور از مس اسان کرده است.

فجر سپاسی در شیراز برای حضور هوادار لحظه شماری را آغاز کرده است.فجری ها برای هوادار وعنایتی خواب بدی دیده اند.

علیرضا منصوریان در آبادان منتظر تیم بدون شکست آلومینیوم اراک است. شاگردان خطیبی می خواهند بدون شکست خود را به نیم فصل بازی ها برسانند. حتی در آبادان هم بدون شکست باقی بمانند. اما نفت آبادان با منصوریان بر خلاف خطیبی فکر می کند. تصمیم به قطع روند بدون باخت تیم آلومینیوم گرفته شده است.

نویسنده: اکبر عزیزی