پنجشنبه نهم فروردین ماه

شرافت: باید فکر آخر را اول می کردند

فدریکو پریرا بازیکن آرژانتینی تیم شهداب یزد به احتمال زیاد به تیم زادگاهش سن خوآن می پیوندد.

مهندس امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان این مطلب افزود: با پیوستن یک یار جدید به شهداب که فردا رسمیت پیدا خواهد کرد، پریرا که برای مرخصی به کشورش رفته است، به ایران بر نمی گردد. وی همچنین درباره تغییرات و جابه جایی های صورت گرفته در این تیم افزود: به احتمال زیاد علی یوسفپور از تیم ما با سهند الله وردیان از تیم فولاد سیرجان جا به جا خواهد شد و رحمان تقی زاده کاپیتان سابق تیم امید ایران که مصدوم بود، فردا برای آزمایش به یزد خواهد آمد.

وی درباره پیشنهاد تیم سوربن ترکیه به بهنام حاجی پور قدرتی زن این تیم نیز گفت: در این باره هیچ صحبتی با ما نشده اما به هیچ وجه حاجی پور را از دست نخواهیم داد. وی یکی از بازیکنان اصلی شهداب است.

شرافت همچنین از پیوستن الشن داوودی پاسور تیم ملی نوجوانان به شهداب خبر داد و افزود: مذاکراتی برای پیوستن امیرمحمد گل زاده قطرپاسور خوش آتیه تیم ملی نوجوانان از سایپا به شهداب جوان صورت گرفته است.

وی همچنین در مورد شیوه های برگزاری دور برگشت لیگ برتر نیز گفت: به دلیل اینکه مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می شود، ما به متمرکز شدن دوربرگشت رای داده ایم، اما به ناچار به تصمیم جمع احترام می گذاریم ولی انتظار داشتیم که سازمان لیگ با برنامه ریزی حرفه ای کار را به این مرحله نمی کشاند.

 

گفت و گو: جمشید حمیدی