شنبه یکم اردیبهشت ماه
اکبری: خرده گیری به هنگام نبود

برنامه ریزی سازمان لیگ با همفکری مربیان

فرمت برگزاری نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشور پیشنهاد سازمان لیگ بود که با موافقت حدود ده تیم صورت گرفته است بنابراین باید شرایط را تحمل کنیم.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در گفت و گو با پایگاه خبری البرز ورزشی با بیان مطلب فوق افزود: شاید بهتر بود که همه ما پیش از شروع لیگ بیشتر در این باره فکر می کردیم و در این راه کمک سازمان لیگ می شدیم. ما هم مانند برخی از تیم ها مجبور هستیم برای رفتن به یک شهر از دو کورس هوایی و زمینی استفاده کنیم.

اکبری درباره مشکلات عدیده تیم پیکان در لیگ برتر گفت: ما پوریا فیاضی را شش هفته به دلیل کرونا، پوریا یلی را به سبب آسیب دیده گی کمر در اختیار نداشتیم، محمد فلاح در آغاز لیگ ناچار شد که کنار لیگ قرار بگیرد و باشگاه و بازیکنان ما تاوان این همه آسیب دیده گی را داده ایم. اکنون برای نیم فصل مهران فیض آسیب دید که شاید بتواند به پلی آف برسد. بنابراین امیرعلی فتحعلی را به عنوان سرعتی زن در اختیار گرفته ایم. ولی با این همه امیدوار هستیم در مرحله برگشت روند بهتری داشته باشیم. اکبری با بیان اینکه یکی از تیم هایی که در نیم فصل اول بالاتر از انتظار ظاهر شده بود تیم راهیاب مریوان بود. وی در خاتمه یک بار دیگر تاکید کرد که نمی گویم لیگ بدون ایراد پیش رفته است اما دوستانی که به هر دلیلی از شیوه برگزاری خرده می گیرند خود در همفکری برگزاری مسابقات دخیل بوده اند. فشارها زیاد و فاصله مسابقات کم است اما برای همه یکسان می نماید.

گفت و گو: جمشید حمیدی