جمعه سی و یکم فروردین ماه

واکنش کلوپ به فاصله با تیم گواردیولا

سرمربی لیورپول پس از شکست مقابل لسترسیتی از فاصله با تیمِ گواردیولا حرف زد و به شدت از نمایش تیمش انتقاد کرد.

شب گذشته در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مقابل لسترسیتی تن به شکست یک بر صفر داد و 3 امتیاز حساس و حیاتی را تقدیم به حریف کرد.

در جدول لیگ برتر انگلیس، اکنون منچسترسیتی با اقتدار و با 47 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم‌های لیورپول و چلسی با 41 امتیاز در رده بعدی جای گرفته‌اند.

یورگن کلوپ پس از شکست تلخ مقابل لسترسیتی گفت: هدف ما این نبود که فاصله‌مان با سیتی زیادتر شود و در این بازی شکست بخوریم. هفته آینده نیز ما و چلسی با هم دیدار داریم که هیچ کدام نمی‌خواهیم امتیازی از دست بدهیم. وی ادامه داد: اگر ما این نمایش را در بازی‌های بعدی داشته باشیم، به هیچ وجه قادر به رقابت با سیتی را نخواهیم بود. اما اگر یک فوتبال معمولی را بازی کنیم، می‌توانیم در مسابقات به شکلی معمولی پیروز شویم.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: ما الان باید نگاه کنیم که چه امتیازاتی می‌توانستیم بگیریم و نگرفتیم. این به نظرم نمایش ما را تفسیر می‌کند. الان تمام نگرانی من فاصله با منچسترسیتی است. ممکن است ما یک بازی را با نتیجه 2 بر یک ببریم ولی خوب بازی نکنیم ولی امشب نه به پیروزی رسیدیم و نه اصلا توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. این اصلا اتفاق خوبی نیست. ما باید بهتر شویم، پیشرفت کنیم و جلو برویم.