پنجشنبه نهم فروردین ماه

برگزاری کلاس های ارتقای داوری در والیبال

کلاس داوری ارتقای درجه یک به ملی زنان در فدراسیون والیبال به پایان رسید. 25 نفر در این دوره شرکت کردند و کلاس‌های این دوره هر روزه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 18 ادامه داشت و شرکت کنندگان امروز در آزمون پایانی دوره که به صورت کتبی و عملی برگزار شد، شرکت کردند.

فروغ رادفر، الهه سیفی‌پور، پریسا مرامی دیزناب، سحر صارمی، نیوشا علمداری، فرزانه کاوه، فرنوش بلال‌خواه، نسرین مصطفوی، پروانه فامیلی‌فرد، مهین نجفی، مریم حسین‌زاده‌منفرد، حمیده عروجی، سیده لیدا هاشمی، پریسا واحدی، مهین صالحی، سولماز حسینی حصاری، زهرا رضانژاد، هانیه صدقی، الهام امیرزاده، الهه کیانی، الهام شیخی، رویا کیانی‌فر، سیما سنایی، شبنم اشرفی و فاطمه حاتمی شرکت کنندگان در این دوره بودند.

مرور کتاب مقررات و قوانین، کیس بوک، گاید لاین، منشیگری الکترونیکی و لاتین از جمله محورهای درسی و تئوری این دوره است که 50 درصد سوالات آزمون‌های مربوطه فارسی و 50 درصد لاتین است. دروس عملی نیز شامل خط نگهداری، داور دوم و داور اول است.

ابراهیم فیروزی، منیژه صادقی و محمد شاهمیری تدریس در این دوره را برعهده داشتند و مهدیه میرزایی قاضی نیز مدیر برگزاری دوره بود.

کلاس داوری ارتقای درجه یک به ملی مردان نیز از صبح فردا آغاز می‌شود و تا عصر روز دوشنبه سیزدهم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.