سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

آزمون: شورای شهر حاکم مطلق والیبال گنبد شد

در کار و بار والیبال گنبد واقعا مانده ام. شورای شهر تصمیم گیرنده شد و کارشناسان و پیشکسوتان در این چرخه هیچ مشاوره ای نمی دهند.

خلیل آزمون پدر سردار آزمون بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی والیبال با بیان این مطلب به البرز ورزشی گفت: شورای شهر بودجه تیم داری از درآمد مردم تصویب می کند ولی حق مداخله در یارگیری و انتخاب مربیان را ندارد. در صورتی که اکنون خودش را حاکم مطلق والیبال می داند. وقتی مدیرعامل انتخاب می کنند و باشگاه باید یک هیات مدیره ورزشی داشته باشد تا بتواند در چنین مواقعی در حفظ بازیکنانی مثل میکائیل تاجر ایفای نقش کند.

خلیل آزمون افزود: از من به عنوان رئیس هیات والیبال گنبد هیچ نظری نمی خواهند. مگر ما عمرمان را در والیبال گنبد صرف نکرده ایم.

وی درباره تیم بانوان سریک که با حمایت هیات والیبال گنبد در دور مقدماتی لیگ دسته یک باشگاه های کشور درخشیده است، گفت: برای تشکیل این تیم از خانم مریم هاشمی سرمربی سایپای تهران مشاوره گرفته ایم و بازیکنان را با نظر ایشان انتخاب کرده ایم. ضمن اینکه در این راه خانم لیلی توکلی که اصالتا گنبدی است به ما فراوان کمک کرده است. اما برای اینکه در مرحله بعدی بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم با چند بازیکن بانوان روسیه و حتی بازیکنان ساحلی این کشور گفت و گو کرده ایم تا در صورت امکان به تیم سریک بپیوندند اما چون قرارداد داشتند، امکانپذیر نشد و در حال حاضر هم با دو بازیکن هندی مذاکراتی کرده ایم که امیدوارم شرایط کرونایی اجازه حضور آنها را در تیم سریک بدهند.

گفت و گو: جمشید حمیدی