پنجشنبه سی ام فروردین ماه
چندبرش از فوتبال

پرسپولیس و استقلال همچنان مدعی

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 8 دیدار برگزار شد و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر استقلال در دیداری نفس گیر برابر فولاد خوزستان با تک گل مهدی تقی پور شاگردان جواد نکونام را شکست داد تا 28 امتیاز از 12 بازی بدون شکست جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند...

 پرسپولیس نیز با گل کمال کامیابی نیا مقابل سپاهان اصفهان حریف دیرینه خود پیروز شد و با داشتن 25 امتیاز رده دوم جدول را در اختیار گرفت ولی سپاهان به دلیل تحمل 5 باخت از 12 بازی با 22 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

همچنین دیدار صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک با پیروزی 3 بر یک شاگردان علیرضا منصوریان در آبادان همراه شد. ذوب آهن با یک گل تراکتور را شکست داد تا تیره روزی های پرافتخارترین تیم فوتبال آذربایجان شرقی ادامه یابد. این در حالی است که پیکان در تهران یک – یک مقابل تیم آخر جدول شهرخودرو مشهد متوقف شد. پیکانی ها تا آخرین لحظات با یک گل از حریف پیش بودند اما سر آخر از روی نقطه پنالتی گل خوردند و مساوی شدند.

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان دو – دو مساوی شد. این در حالی بود که تیم مس ابتدا با دو گل از تیم قلعه نویی پیش افتاد.

گزارش: حسن امامقلی