پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
هفته دوازدهم لیگ برتر از نگاه دیگر؛

گل بازی ها را پرسپولیس چید

هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به کام پرسپولیس واستقلال شیرین شد.

گل بازی ها را پرسپولیس چید. سرخپوشان با شکست سپاهان به مکان دوم جدول را یا فتند تا سپاهان به مکان سوم سقوط کند. اکنون پرسپولیس به شرایط آرمانی یک تیم مدعی قهرمانی نزدیک شده است. ولی سپاهان بد جوری در چالش گرفتار آمده است. سپاهان با روزهای خوش بد جوری فاصله گرفته است. پرسپولیس با گل کامیابی نیا هم به سه امتیاز بازی رسید وهم گرفتاری های سپاهان را دو چندان کرد.

اما استقلال همچنان به پیشتازی خود در صدرنشینی ادامه می دهد. استقلال در یک روز خوب با یک گل زیبا توسط مهدی پور، فولاد را در تهران زمین گیر کرد. گرچه فولاد در این روز قیافه تیم بازنده را نداشت.

حالا لیگ با  به اوج وبه قدرت رسیدن دو تیم پرسپولیس واستقلال و با مدعیان پرشمارش که پشت سر این دو تیم قرار دارند، یک لیگ دیدنی و جذاب شده است.

شگفتی هفته در آبادان رقم خورد و سر انجام آلومینیوم اراک مقابل نفت آبادان طعم شکست را چشید آن هم با دریافت سه گل.

دربی کرمانی ها برنده نداشت. در حقیقت زور کرمانی ها به هم نچربید و گل گهر ومس رفسنجان محترمانه دست یکدیگر را به صورت برادرانه با تساوی  دو - دو فشاردند.

پیکان در مشهد زورش به تیم قعر جدولی پدیده نرسید. پیکان نتوانست از باد شکست سپاهان خارج شود وکسب تساوی مقابل پدیده  واقعیت های شکست تیم سپاهان را که هفته گذشته رقم خورد به تصویر کشاند. دیدار فجر با هوادار بدون گل به پایان رسید. در این بازی اراده ای برای گلزنی وجود نداشت.ذوب آهن در مقابل تراکتور از چالش خارج شد وبا یک گل به آرامش رسید. دیدار نساجی با نفت مسجد سلیمان در حالی با تساوی یک بر یک تمام شد که جنجال وهیاهو فراوان به همراه داشت.

ترین های هفته دوازدهم  لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور

بازی هفته: پرسپولیس با سپاهان

مربی هفته: یحیی گل محمدی

بازیکن هفته: کمال کامیابی نیا

گل هفته: گل مهدی پور از استقلال به فولاد

شگفتی ساز هفته: نفت آبادان

جنجالی ترین بازی هفته: نساجی با نفت مسجد سلیمان

منظم ترین تیم هفته: استقلال

شاد ترین مربی هفته: فرهاد مجیدی

بد شانس ترین بازیکن هفته:امید عالیشاه به دلیل مصدومیت خیلی زود میدان را ترک کرد.

گزارش: اکبر عزیزی