پنجشنبه نهم فروردین ماه

ستاره هندبال ایران در رومانی ماند

قرارداد سنگربان لرستانی تیم ملی هندبال ایران با تیم دینامو بخارست رومانی تا سال ۲۰۲۴ تمدید شد.

به گزارش البرز ورزشی؛ سعید حیدری راد سنگربان لرستانی تیم ملی هندبال ایران و باشگاه دینامو بخارست رومانی پس از توافق و صحبت با مسئولان این باشگاه رومانیایی قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

حیدری راد که چند سالی در لیگ اروپا به همراه سید علیرضاموسوی مشغول فعالیت است همراه با دینامو بخارست عناوین ارزشمندی از جمله قهرمانی لیگ‌ رومانی، سوپرکاپ و جام حذفی کشور رومانی را کسب کرده است و در حال حاضر همراه با دینامو در رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های اروپا حضور دارد.

این ستاره لرستانی در طول مدت زمان حضورش در تیم رومانیایی در رقابت های چمپیونز لیگ چندین بار با پیراهن این باشگاه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد و سابقه برترین دروازه بان فصل زیمبریلور لیگ رومانی و بارها برترین تاپ سیو برتر هفته های مختلف لیگ قهرمانان هندبال اروپا را در کارنامه دارد.

او  پیش از لژیونر شدن در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان زیر نظر محسن طاهری مشغول فعالیت بود و حدود پنج ساله به عضویت دینامو بخارست رومانی درآمده است.

این دروازه بان لرستانی ۳۲ سال سن و ۱۹۲ سانتی متر قد دارد که در حال حاضر در تعطیلات سال جدید میلادی در کشور ایران به سر می برد.