جمعه سی و یکم فروردین ماه
شانزدهمین دوره مسابقات «جام انفورماتیک»؛

رقابت داغ بزرگان فوتبال

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال «جام انفورماتیک» به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در سالن کشتیرانی در دو رده پیشکسوتان و تیم های شرکتی در حال برگزاری است.

در آغاز هفته دوم مسابقات پیشکسوتان، دیدار تیم‌های فوتسال زنده‌یاد پرویز ابوطالب و قلم ورزش به یاد علی مودت با مراسم ویژه‌ای همراه بود. در جریان این مراسم استاد پیرایرانی چهره نام‌آشنای صداوسیما به تجلیل از این دو شخصیت اثرگذار در عرصه فوتبال و رسانه پرداخت.

 وی به نقش مرحوم پرویز ابوطالب به عنوان یکی از مربیان سازنده و بادانش فوتبال ایران اشاره کرد و شاگردان خوبی که در برهه های مختلف به فوتبال باشگاهی و تیم های ملی معرفی کرده است.

 استاد پیرایرانی همچنین از مرحوم علی مودت یاد کرد. بنیان‌گذار تیم فوتبال قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی) که با تاسیس این تیم، همواره اهداف فرهنگی را دنبال ‌کرد و به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده فوتبال و عرصه رسانه، نقش مؤثری در راستای انجام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی ایفا کرد.

 وی از اهداف و برنامه های فرهنگی تیم قلم ورزش گفت که از بدو تاسیس، بانی برگزاری مسابقات پیشکسوتان و بزرگداشت ورزشکاران به مناسبت‌های مختلف بوده و حضور این تیم با کمک حامی همیشگی اش "شرکت تجارت الکترونیک پارسیان" در مسابقات "جام انفورماتیک" هم، در راستای بزرگداشت بزرگان فوتبال و حمایت از پیشکسوتان این عرصه بوده ‌است.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، مسابقات با حمایت کشاورز دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و شهرام زند دبیر ورزش این سازمان، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود و روز 7 بهمن، فینال بازیها و مراسم اختتامیه این رویداد ها انجام خواهد شد. مسئولیت برگزاری رقابت‌ها برعهده‌ کامبیز مهاجر، فرامرز شمس، تبریزی و رحیمی خواهد بود.

گروه‌بندی مسابقات پیشکسوتان(18 تیم) نیز بدین ترتیب است:

گروه یک: یاران طاهری جانعلی محمدی، یاران پرویز ابوطالب، قلم ورزش به یاد علی مودت

گروه دو: یاران کاظم محمدی، زنده‌یاد پهلوان خاتمی، پیشکسوتان انفورماتیک

گروه سه: زنده‌یاد مسلم طلوعی، یاران احمدرضا عابدزاده، زنده‌یاد علی دانایی‌فرد

گروه چهار: زنده‌یاد بابک معصومی، زنده‌یاد مسعود استیلی، یاران محمد سکاکی

گروه پنج: زنده‌یاد فریدون رادبوی، زنده‌یاد مهدی رضایی مجد، یاران دربان و دل‌افروز

گروه شش: زنده‌یاد محمود یاوری، زنده‌یاد پرویز دهداری، یاران حسن روشن