جمعه سی و یکم فروردین ماه

دنیای توپ و سبد

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در دو بخش بانوان و آقایان ادامه دارد اما مهم ترین سوژه این روزهای دنیای توپ و سبد انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال است.

نمایندگان ورزشکاران در انتخابات بسکتبال

انتخابات فدراسیون بسکتبال روز نوزدهم ماه جاری برگزار می شود، اما جالب و عجیب اینکه هنوز اسامی کاندیداهای تایید شده برای احراز ریاست اعلام نشده است در عوض نام نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران منتشر شده است. در بخش بازیکنان محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، میثم میرزایی، ناهید اسدی، دلارام وکیلی و نگین رسولی رای خواهند داد. از بین داوران محمد رجبی و بهاره سعیدی برگزیده شدند و نماینده مربیان هم صفاعلی کمالیان، سپیده جعفری، آیلین ملکیان و محمد کسایی در روز انتخابات حضور خواهند یافت.

 

دبل دبل در لیگ بسکتبال

در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که دیروز انجام شد، دو بازیکن دبل دبل کردند. اصغر کاردوست از تیم مس کرمان با 19 امتیاز و 11 ریباند و تاثیرگذاری 27 مقابل تیم خانه بسکتبال خوزستان درخشید و در مسابقه دوم آرمان زنگنه از ذوب آهن با 28 امتیاز، 13 ریباند، 2 پاس گل و تاثیرگذاری 38 درخششی کم نظیر داشت. ذوب آهن 88-82 تیم جوان کاله را شکست داد.

 

 

از NBA چه خبر؟

تیم بروکلین نتس در دیدار صبح امروز (یکشنبه) خود در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با وجود عملکرد خوب دو ستاره شاخص خود از تیم لس آنجلس کلیپرز شکست خورد. جیمز هاردن 34 امتیاز، 12 ریباند و 13 پاس گل و کوین دورانت 28 امتیاز و 9 ریباند برای نتس داشتند.

در دیگر بازی امروز، تیم میلواکی باکس با 36 امتیاز، 16 ریباند و 10 پاس گل یانیس آنتتوکمپو بر نیواورلینز پلیکانز غلبه کرد. تیم‌های شیکاگو بولز و دیترویت پیستونز نیز با حداقل اختلاف مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

نیواورلینز 113 - میلواکی 136

کلیپرز 120 - بروکلین 116

سان آنتونیو 116 - دیترویت 117

شیکاگو 120 - واشنگتن 119

دنور 124 - هیوستون 111

گلدن استیت 123 - یوتا 116

نویسنده: ج - دوستدار