شنبه یکم اردیبهشت ماه
دعوت از پاسی های قدیم؛

سنگدوینی: با دست خالی بهترین عملکرد را داریم

تیم پاس گرگان در نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بازی های خوبی ارایه داد اما این تیم که متشکل از جمعی بازیکن سرباز است با دست خالی خود را بالا کشیده است.

عیسی سنگدوینی مدیرعامل و مرد همه کاره پاس گرگان می گوید: تلاش کردیم بعد از سال ها نام پاس را در والیبال ایران زنده کنیم از لیگ یک شروع کرده ایم و بی واسطه به سوپر لیگ رسیده ایم. اما به لحاظ مالی در تنگنا به سر می بریم. نیروی انتظامی سرمایه های انسانی را که بازیکن باشد، در اختیار ما گذاشت اما می دانید که تیم داری در سوپرلیگ هزینه دارد. وی در پاسخ به پرسش ما که آیا در نیم فصل دوم روی نیمکت سرمربیگری پاس می نشیند، می گوید: می دانید که کارت مربیگری بین المللی دارم. در این باره قرار است با دکتر داورزنی رایزنی کنیم؛ چرا که مربیگری من هیچ دخلی در اداره هیات والیبال استان ندارد. کما اینکه می بینید گلستان الان سرآمد همه استان های کشور از نظر برنامه ریزی و کسب عناوین است.

دکتر سنگدوینی درباره تغییرات نیم فصل دوم تیمش می گوید: علیرضا جلوه سرعتی زن جوان به تیم ما پیوسته است ولی همان طوری که می دانید ما پدیده هایی چون سعید رنجبر را رو کرده ایم که به هیچ وجه نسبت به وی بی تفاوت نخواهیم بود. جای این جوان تا زمانی که قدر خود را می دانید در تیم ما ثابت و تغییرناپذیر است.

مدیر باشگاه پاس گرگان در خاتمه یادآور شد که به زودی در یکی از مسابقات گرگان از تنی چند از بزرگان والیبال پاس کشور همانند آقایان مسعود صالحیه، محمد حیدرخان و توکلی دعوت خواهیم کرد تا میهمان ما باشند و نسل جدید آنان را بشناسند.

گفت و گو: جمشید حمیدی