سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
ایستگاه ۱۳ لیگ برتر

کدام تیم دچار نحسی می شود

قطار در حال حرکت لیگ برتر به ایستگاه ۱۳نزدیک شد. فردا (دوشنبه) هشت بازی انجام خواهد شد.اینکه کدام تیم در ایستگاه گرفتار خواهد شد باید تا فردا صبر کرد.

پرسپولیس در تهران ودر ورزشگاه ازادی باید با تراکتور دیدار کند.تراکتور این روزها حال خوشی ندارد. در اندیشه واگذاری امتیاز باشگاه است وهیچ مسئول یا مدیری را به عنوان حامی به همراه ندارد.

پرسپولیس به دنبال حوادثی است تا بلکه از این فرصت خودرا به صدر جدول برساند.چون از وضعیت تیم استقلال که حریف جدی خود میداند کاملا مطلع است.

استقلال باید در اراک مقابل الومینیوم به میدان برود.الومینیوم با توجه به باخت هفته گذشته اش نقش تیم زخم خورده را دارد.شا گردان خطیبی دوست ندارند که از جمع مدعیان فاصله بگیرند از اینرو به دنبال توقف شاگردان مجیدی هستند.

سپاهان که هنوز باخت هفته گذشته اش مقابل پرسپولیس فراموش نکرده است ،به مشهد سفر می کند تا مقابل پدیده زخم های خودرا التیام بخشد.

شاگردان امیر قلعه نوعی در مسجد سلیمان پیاده خواهند شد تا مقابل نفت این شهر دیدار سنگینی را برگزار کنند.هردو تیم به شکار سه امتیاز این

 بازی فکر می کنند. هوادار در تهران میزبان نساجی است.بعید بنظر می رسید که زوز هوادار به نساجی برسد،چون نساجی فوتبال سازمان یافته ای را در روند حرکتی خود دارد.

مس رفسنجان این هفته هم در خانه به میدان میرود.حریفش نفت ابادان است که نفتی ها اینروزها با منصوریان به خود باوری رسیده اند.

فولاد به دنبال رقم زدن یک روز خوب است.اینان در اهواز پیکان را ملاقات خواهند کرد.پیکان هنوز که هنوز است مسیر یکنواختی وپایداری راه نیافته است. ذوب آهن با تار تار در نظر دارند تا مقابل فجر به راه خود که در ریل پیروزی قرار گرفته اند ادامه دهند.این بازی در اصفهان انجام خواهد شد.

گزارش: اکبر عزیزی