پنجشنبه نهم فروردین ماه

سرمربیگری کمپدلی در والیبال بانوان ایران رسمی شد

الساندرا کمپدلی با امضای قرارداد یک ساله به صورت رسمی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران شد. کمپدلی دومین مربی زن خارجی تاریخ والیبال بانوان ایران است. پیش از وی مائدا از اسلوونی دو سال در کشور ما با تیم ملی کار کرده بود.

به گزارش البرز ورزشی، الساندرا کمپدلی امروز یکشنبه 12 دی‌ماه و در سیزدهمین روز سفرش به تهران، با دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درباره برنامه‌هایش برای والیبال زنان ایران گفت‌وگو کرد.

اله در این نشست ضمن ارائه گزارشی از 13 روز حضورش در ایران و بازدید از امکانات والیبال بانوان ایران، برنامه‌ خود را برای آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و نظارت بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان توضیح داد و دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با تاکید بر پتانسیل بالای والیبال زنان کشورمان، هدف‌گذاری والیبال زنان ایران را برای رسیدن به آرمان‌های این رشته ورزشی تشریح کرد.

سید میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و صدیقه اسلامی سرپرست تیم ملی زنان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این نشست دو طرف قرارداد همکاری را امضا کردند تا الساندرا کمپدلی به مدت یک سال به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معرفی شود. این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابل تمدید تا دو سال است.

نظارت بر نحوه استعدادیابی و پرورش بازیکنان در تیم‌های ملی پایه زنان ایران نیز از دیگر محورهای همکاری کمپدلی با فدراسیون والیبال ایران خواهد بود.