چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

اخبار ریز و درشت فوتبال برای علاقه مندان این ورزش حایز توجه است. برخی از این خبرها جنبه اختصاصی البرزشی دارد که در پی می آید.

* امیر زندی مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی هنوز نیامده، استعفا داد و رفت. وی می گوید، با توجه به مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد،ما در این چرخه نباشیم بهتر است.

* کمیته تعیین وضعیت بازیکنان،باشگاه پیکان را در برابر شکایت طاهر خانی به مبلغ سه میلیارد و ۶۵ میلیون و۴۰۰ هزار ریال محکوم کرد.

*ورزشگاه قدس از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر در اختیار تیم هوادار قرار خواهد گرفت.این ورزشگاه که پیشتر در اختیار سایپا وپیکان بود به دلیل نامطلوب بودن زمین چمن از چرخه میزبانی خارج شد.اکنون تیم هوادار در نظر دارد تا میزبان سایر تیم ها در این ورزشگاه باشد.

* یکی از نزدیکان باشگاه سایپا می گفت، این باشگاه به دنبال دریافت رای شکایت خود از پیکان از دادگاه کاس است.در صورت دریافت سه امتیاز به لیگ برتر باز خواهد گشت .اینکه درلیگ ازادگان به صورت جدی دیده نمی شود به خاطر  دریافت رای دادگاه کاس است که بسیار خوشبین به بازگشت لیگ برتر می باشد.

* می گویند، مجید پروین برادر علی پروین که دوران شیمی درمانی را طی می کند، همه روزه در منزل پذیرای گروه پر شماری از بازیکنان قدیمی از تیم های مختلف است. حضور پیشکسوتان تیم پرسپولیس در منزل مجید پروین باعث دلگرمی  وتقویت روحیه اوشده است.

* می گویند، دکتر بیژن ذوالفقارنسب که در حال حاضر رئیس کانون مربیان ومشاور وزیر ورزش است، عضویت در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نپذیرفت.