جمعه سی و یکم فروردین ماه

زارع:  فقط به فکر المپیک پاریس هستم

امیرحسین زارع گفت: از همین حالا فقط به فکر المپیک پاریس هستم و حتی اگر در اردوها هم نباشم باز هم تمریناتم را طبق نظر کادر فنی دنبال می کنم.

امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان در سنگین وزن کشتی آزاد  با بیان این مطلب افزود: در دومین اردوی آماده سازی پس از رقابت های جهانی نروژ به سر می بریم و با توجه به اینکه مدال داران رقابت های جهانی از حضور در مراحل اول و دوم چرخه ی انتخابی تیم ملی معاف هستند، تمرینات آماده سازی خود را پشت سر می گذاریم.

وی ادامه داد: همه چیز در اردوها خوب است و کادر فنی از الان برنامه های خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی و جهانی سال آینده دنبال می کند و ما نیز طبق نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنیم.

زارع در خصوص برنامه خود گفت: در المپیک توکیو می توانستم مدال طلا را از آن خود کنم اما شاید کمی جوانی و کم تجربگی مانع از از این موضوع شد ولی در رقابت های جهانی نروژ نشان دادم که از همه ی سنگین وزن های دنیا بهترم.

وی ادامه داد: البته نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و قطعا اگر اینطور باشد و کشتی گیر به خود مغرور شود، از همان جایی که فکر نمی کند ضربه خواهد خورد.