شنبه یکم اردیبهشت ماه

میرزایی: نتایج قرقیزستان چشم گیر بود

مونا میرزایی  سرپرست تیم های ملی کشتی بانوان فدراسیون کشتی در مصاحبه با خبرگزاری البرز ورزشی از نتایج تورنمنت قرقیزستان گفت: قطعا نتیجه برای ما بسیار چشمگیر بود چرا که تمامی ۶  کشتی گیر تیم ایران به فینال مسابقات رسیدند این اقتدار بالای بانوان کشتی آلیش ایران را می رساند.

در ضمن سطح مسابقات بسیار بالا بود و از همه مهم تر کشور میزبان قرقیزستان خودش مهد کشتی آلیش محصوب می شود و برای انها خیلی حائز اهمیت بود این مسابقات چرا که آنها در هر ورزن حدود۴ کشتی گیر  استفاده کردند.

از لحاظ میزبانی می شود گفت  میزبانی خوب بود اما با توجه به ذائقه ما در بحث غذایی دچار مشکل بودم که خوشبختانه قبل از اعزام یکسری مواد غذایی رو همراه خودمان برده بودیم و اکثر بچه ها کنسرو و مواد غذایی همراه داشتند.

ان شاءا... اگر مشکلی از بابت ویروس کرونا پیش نیاید تا شب عید چند دوره کلاس مربیگری و داوری در رشته آلیش برای بانوان برگزار خواهیم کرد. و بعد اعلام تقویم از سوی اتحادیه جهانی بحث برگزاری مسابقات کشوری رو پیش رو خواهیم داشت .

باز هم از همه عوامل فدراسیون ، کادر فنی و کشتی گیران که باعث شدند از عنوان قهرمانی جهانی ایران در سال ۲۰۱۹ دفاع کنیم، امیدوارم همواره پاسخگوی محبت و اعتماد مردم ورزش دوست کشورمان باشیم.

گفت و گو: احمد دباغ