شنبه یکم اردیبهشت ماه
اخبار پشت پرده فوتبال

دادرس و بهم ریختگی

بررسی پرونده شکایت باشگاه استقلال از گل گهر در کمیته استیناف هنوز آغاز نشده است، اما مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در این رابطه با بیان چند نکته شهر را شلوغ کرد.

دادرس گفته است، بیدار هستیم و با چشم وگوش و وجدان بیدار رای را صادر خواهیم کرد، اما در این میان باشگاه پرسپولیس در حال شیطنت است واعتراض استقلال بر روی بازیکن گابنی گل گهر هیچ ارتباطی به پرسپولیس ندارد.مگر فصل گذشته اعتراض این باشگاه بر علیه سپاهان رای را به نفع خود تمام کرد، تیم دیگری ویا باشگاه دیگری به آن ماجرا ورود پیدا کرد که اکنون پرسپولیس وارد این ماجرا شده است.

صحبت های دادرس واکنش مدیران باشگاه را همراه داشت و گفتند هنوز کار بررسی پرونده در استیناف آغاز نشده که یک عضو از این دادگاه چنین موضعی اتخاذ کرده است، بنابراین نیازی به بررسی نیست و رای مشخص شد. پرسپولیسی ها اعتقاد دارند در شکایت پرسپولیس از سپاهان که فصل گذشته صورت گرفت طرف دعوا فقط سپاهان بود، اما اکنون در این پرونده کار شکایت فراتر از یک بازی ویک تیم است.

 

خط و نشان آلومینیوم برای استقلال

تا ساعاتی دیگر دیدار دو تیم استقلال با آلومینیوم اراک در اراک شروع خواهد شد. در این میان مسئولان باشگاه الومینیوم پس از اشنایی وشناخت از ترکیب تیم استقلال اعلام کردند، برای ما هم مسجل شده است که دو بازیکن تیم استقلال چون یزدانی ومرادمند، سرباز هستند و تا کنون به صورت غیرمجاز در میادین تیم استقلال را همراهی کرده اند، لذا اگر در بازی با ما به میدان بیایند ما هم مانند باشگاه فولاد اعتراض خواهیم و بر خلاف باشگاه فولاد به صورت جدی پیگیر شکایت خود خواهیم شد تا برای یکبار به مسایلی که فوتبال کشور و لیگ برتر را دچار خدشه می سازد، پایان دهیم.