جمعه دهم فروردین ماه

اصرار روس ها بر ماندن سردار

سردار آزمون و حضور در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا سوژه ای است که تازگی ندارد. جالب اینجاست که برخی کارشناسان روسی همچنان اصرار دارند که حاجی میرانی زنیت در روسیه بماند. به طور مثال دیمیتری سیلیوک ایجنت مشهور روس در مصاحبه با سایت «اسپورت دیلی» روسیه، گفت: فکر نمی کنم آزمون مشتاق به رفتن به اروپا باشد. واضح است او فرصتی پیش رو دارد تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد اما مهمترین چیز این است که بازیکنان فوتبال عاشق پول هستند.

وی افزود: آزمون در شرایط کنونی تقریبا به عنوان یک بازیکن آزاد با پرداخت مبلغی کمی می تواند زنیت را ترک کند به همین خاطر می تواند در تیم جدیدش پول بیشتری را به جیب بزند اما این را نیز باید در نظر گرفت که مالیات  در اروپا 50 درصد بر درآمدها است اما در روسیه 15 درصد است.

ایجنت سرشناس روس عنوان کرد: آزمون می تواند به تیم جدیدی برود ولی باید این ریسک را بپذیرد که نیمکت نشین شود. میرانچوک پیش از این به آتالانتا رفت و نیمکت نشین شد. آزمون در زنیت اعتماد به نفس بالایی دارد و در ترکیب اصلی جایگاهی برای خود دست و پا کرده است.

مدیر برنامه روس در پایان یک پیشنهاد داد و گفت: به نظرم زنیت باید مذاکراتش را با آزمون برای تمدید قراردادش به شکل درست مدیریت کند. اگر این بازیکن می خواهد برود به او این فرصت را بدهد ولی قراردادش را تمدید کند و به صورت قرضی به تیم دیگری برود.