جمعه دهم فروردین ماه

کناره گیری کاپیتان تیم ملی هندبال

کاپیتان تیم ملی از همراهی ملی‌پوشان هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا کناره گیری کرد و این در حالی است که الله کرم استکی در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان تیم ملی مردان ایران را‌ همراهی نمی‌کند.

به گزارش البرز ورزشی؛ پنجمین دوره اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال مردان ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از روز دوازدهم تا بیستم دی ماه دنبال می‌شود.

الله‌کرم استکی ستاره نام‌آشنای هندبال ایران که در روزهای اخیر به شدت تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کرد و اخیراً با الاهلی قطر به توافق رسیده بود اعلام کرد به دلیل عدم آمادگی کافی و مصدومیت‌های جزئی نمی‌تواند در خدمت تیم ملی باشد. وی در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور داشت، اما در ادامه به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب مدنظر مانوئل قرار بگیرد. وی درخواست کناره‌گیری خود را برای سرمربی تیم ملی ارسال کرد و این موضوع مورد موافقت فرناندز هم قرار گرفت

پیش از این سعید حیدری راد، علیرضاموسوی و شاهو نصرتی لژیونرهای شاغل در لیگ رومانی از تیم ملی بزرگسالان کناره گیری کرده بودند.

تیم ملی هندبال خود را برای حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که از ۲۸ دی‌ماه لغایت یازدهم بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند. تیم ملی ایران در گروه B این رقابت‌ها با عربستان میزبان، استرالیا و هند هم‌گروه است.