جمعه دهم فروردین ماه

واکنش رانگنیک بعد از شکست منچستریونایتد

شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه مقابل ولورهمپتون شکست خورد تا یک رکورد فاجعه‌بار از سوی این تیم ثبت شود.

یونایتد آخرین بار مقابل ولوز در اولدترافورد در سال 1980 شکست خورده بود و این آمار را پس از 42 سال تکرار کرد. منچستریونایتد تحت هدایت رانگنیک پس از 5 بازی اولین شکست خود را تجربه کرد تا انتقادات از سیستم بازی این تیم بیش از پیش شود. سرمربی شیاطین سرخ پس از بازی گفت: ژائو موتینیو گل خود را در شرایطی زد که نه بازیکنی او را پوشش داده بود و نه فشاری روی او بود. ما به خاطر بخشی از نمایش خودمان در دیدار مقابل ولوز بسیار ناامید و ناراحت هستیم.

وی ادامه داد: آنها با 4 یا 5 هافبک مرکزی بازی کردند و این مسئله باعث شد تا مشکل برای ما ایجاد شود. ما تصمیم گرفتیم که تاکتیک تیم را تغییر دهیم و به همین دلیل در نیمه دوم کنترل بیشتری روی بازی داشتیم. ما شانس‌های گلزنی خود را از دست دادیم ولی باید اقرار کنیم که تیم حریف مستحق پیروزی بود.

رانگنیک اظهار داشت: ولورهمپتون بهترین تیمی بود که تاکنون با منچستریونایتد با آن بازی کرده‌ام. ما مشکلات زیادی در این بازی داشتیم. نتوانستیم خوب «پرس» کنیم و به حریف فشار آوریم. نتیجه نمایش ما همین بود و باید خودمان بهتر کنیم.