جمعه سی و یکم فروردین ماه
نیم نگاه

شکرانه بازوان توانا، بگرفتن دست ناتوان است

در روزهای اخیر درباره بیدار شدن حس نوعدوستی در جامعه ورزشی مطالبی نوشته ایم؛ اینکه با وجود همه مشغله و گرفتاری ها باز تنی چند از قهرمانان رشته های مختلف آستین همت و کمک بالا می زنند، واقعا ارزشمند است. شاید این اقدامات هرچند که کلوخی در دریا باشد، کم کاری های برخی مسئولان را پوشش بدهد.

 شنیده ایم فعالیت های خیرخواهانه جمعی از قهرمانان صاحب نام کشتی و ورزش در موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) و در قالب پویش توزیع ۲۰۰۰ کیف، کفش و بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم، رسول خادم قهرمان جهان و المپیک، حسن رحیمی قهرمان جهان و عنوان دار المپیک، حبیب الله اخلاقی عنواندار جهان، هادی حبیبی عنوان دار آسیا، علی اصغر بذری نایب قهرمان جهان، جواد نورمحمدی پیشکسوت کشتی و همچنین پرویز پرستویی هنرمند خوشنام سینما، تئاتر و تلویزیون کمک های مردمی را با همراهی معلمان و دست اندرکاران مدارس مناطق شیر آباد، کریم آباد، همت آباد و جم در شهر زاهدان به دانش آموزان محروم این محلات که بیشتر آنها بدون شناسنامه هستند، اهدا کردند.

بدون تردید فرزندان مرزنشین مملکت ما به ویژه سیستان و بلوچستان به نگاه وسیع تر و سخی تر نیاز دارد. دریغ نکنیم که مسئولان، مسئول خدمتگزاری اند و قهرمانان خادم این ملت که هرچه به دست آورده اند از سخاوت معنوی و درآمدهای ملی آنهاست.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی