پنجشنبه سی ام فروردین ماه

مجامع فدراسیون ها پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک

معاون برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: از آنجا که بحث انتخابات کمیته ملی المپیک را داریم تلاش می کنیم مجامع فدراسیون ها برگزار شوند.

بنیامین شکوه‌فر در خصوص انتخابات فدراسیون کبدی و اینکه تعداد نامزدها کم بود، عنوان کرد: هر کسی که بتواند و این ظرفیت را در خود ببیند وارد انتخابات می‌شود اما شرایطی هست که براساس آن انتخابات انجام می‌شو.د با وجود مطرح شدن مباحث تند، انتخابات خوبی بود و دوستی که نتوانست رای لازم را کسب کند انتخابات را پذیرفت.

او  درباره ی احتمال تعویق انتخابات دو فدراسیون گفت: چون انتخابات کمیته ملی المپیک را در پیش داریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مجامع در بهترین شرایط انجام شود. تلاش ما برگزاری مجامع است. برنامه ما فعلا اجرای مجامع است و پیش بینی نمی‌کنیم اتفاقات خاصی باشد که مانع از برگزاری انتخابات و مجامع شود.

معاون وزارت ورزش در مورد اینکه گفته شده انتخابات تیراندازی به تعویق می‌افتد، گفت: اطلاعی در این مورد ندارم.

معاون حقوقی و پارلمانی و استانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس در خصوص قرارداد ویلموتس ورود کردند و وزارت ورزش در این مورد چه برنامه ای دارد، گفت:  نمایندگان ورود دارند و طبیعتا سوالات متعدد در ورزش دارند و این جزو اختیارات آنها است. ما در حوزه وظایف قانونی و کمک کردن به حوزه نظارتی نمایندگان مجلس از هیچ کار و پاسخی دریغ نمی‌کنیم.

وی در خصوص ادغام بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تصریح کرد: اتفاق خاصی در بودجه ورزش نیفتاده است. سازماندهی بودجه در ورزش در نهایت به خانواده ورزش کمک می کند. اگر مشکلی هم باشد با همکاری برنامه و بودجه و دستگاه‌های نظارتی قابل حل شدن است‌.

وی در مورد حل مشکل قرارداد ویلموتس گفت: موضوع در حوزه های نظارتی در حال پیگیری است و موضوعی مرتبط با وزارت ورزش فعلا ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ حتما آن را به نقطه اجرا می‌رسانیم

نویسنده: رضا صادق زاده.