شنبه یکم اردیبهشت ماه
چندبرش از فوتبال

بحران در تراکتور ادامه دارد

تیم بحران زده تراکتور تبریز دیروز برای هشتمین بار شکست خورد. این باخت در خارج از خانه و در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس رقم خورد.

تراکتور با این شکست در رده های پایین جدول جای گرفته است و سرمربی تیم پرشورها نیز نتوانست چاره دردهای تراکتور باشد. دیشب استقلال با نتیجه یک بر صفر آن هم گلی که از نقطه پنالتی به ثمر رسید از آلومینیوم پیش افتاد ولی درست در دقیقه آخر مسابقه گل خورد و تن به تساوی داد. باتوجه به فاصله امتیازات استقلال نسبت به پرسپولیس باید منتظر ماند و دید که قهرمانی نیم فصل به کدام تیم می رسد.

 

شانس شمسایی برای تیم ملی فوتسال

در جلسه کمیته فوتسال بحث و بررسی در خصوص سرنوشت تیم فوتسال جوانان هم صورت گرفت. تیم زیر ۱۹ سال ایران باید هرچه زودتر تشکیل شود تا در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) شرکت کند. این مسابقات بهمن ماه به میزبانی قرقیزستان برگزار می‌شود اما تیم ایران نه سرمربی دارد و نه تکلیف بازیکنانش مشخص است.

اعضای کمیته فوتسال فرمی را برای اولویت بندی و انتخاب مربیان تیم جوانان پر کردند. اسامی مربیانی چون حمید شاندیزی، جواد اصغری مقدم، علی صانعی و… در این لیست قرار داشت. ناگفته نماند که در جلسه یادشده شانس وحید شمسایی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان بیشتر از دیگران است.

 

نویسنده: حامد قاسمی عارف