جمعه دهم فروردین ماه

استارتی دیگر برای والیبال نوجوانان

بعد از تماشای مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران در نجف آباد، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی 21 بازیکن را به اردوی آماده سازی نوجوانان دعوت کرد. آنچه که در خلال این رقابت ها به لحاظ فردی عاید والیبال ما شد، حضور چهره های بااستعداد و خوش ترکیب در تیم های مختلف بود که واقعا جای امیدواری دارد، اما تاکید ما باز هم بر این است که نگاه کادرفنی تیم نوجوانان باید به آینده نگری و پشتوانه سازی باشد. لطفا وقت خود را برای بازیکنان یک بار مصرف هدر ندهند.

چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان از روز شنبه 18 دی‌ماه شروع می‌شود و تمرینات این اردو تا عصر روز پنج‌شنبه هفتم بهمن ماه ادامه خواهد یافت.

محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان 21 بازیکن را به این مرحله از تمرینات دعوت کرد که باید عصر روز جمعه 17 دی‌ماه با به همراه داشتن تست منفی PCR و اصل شناسنامه، خود را به سرپرست تیم در کمپ فدراسیون والیبال معرفی کنند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

طاها بهبودنیا، عمران گوگجه‌لی، محمد بوژمهرانی، سامان بهاء‌الدینی، محمدرضا آل جلیل، ابوالفضل مهدیان، آرمین قلیچ‌نیازی، محمدمانی علیخانی، امید سقلی، مرتضی نریمانی، سیدحسین زمانی، آرین محمودی‌نژاد، امیرعلی دولتی، علیرضا قربان‌کاسه‌گر، سامان میلانلویی، حامد شمسینی، سام مرادی، سیدمرتضی طباطبایی، ماهان برزکار، متین حسینی و محمد حسین موذن.

در این اردو سلیمانی به عنوان سرپرست، حسام ناعیجی و حسین دوجی به عنوان کمک مربی، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی را همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند که این مسابقات از 24 تا 31 مردادماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.