پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

تیم فوتبال نفت آبادان در مسیر خروج از لیگ برتر

شرایط تیم فوتبال نفت آبادان به مرحله ای راه یافته که سنگ رو سنگ بند نیست. اعتراض واعتصاب بازیکنان، تمرینات این تیم را به تعطیلات مطلق هدایت کرده است.

بازیکنان ابن تیم روز گذشته در حالیکه کادر مربیان در زمین محل حاضر بودند از حضور بر سر تمرین سر باز زده وعملا مهر تعطیل را بر سر در محل تمرین کوبیدند.

بازیکنان معترض مدعی هستند که اکنون لیگ برتر وارد هفته چهاردهم خود شده است هنوز دیناری دریافتی نداشته اند.این ادعا را کادر فنی تیم تایید کرده وبه گوش مدیران باشگاه رسانده اند. واکنش مدیران در حد صفر بوده وهیچ پاسخی ارایه داده نشد.

در این میان برخی از بازیکنان که تعدادشان هم کم نیست برای رهایی از دردسر های موجود و برای راهیابی به ارامش تصمیم گرفته اند تا اقدام به فسخ یکطرفه کنند. در این حالت تیم فوتبال نفت ابادان دچار تهی از بازیکن خواهد شد واحتمالا با شرایط موجود چاره ای جز خروج از لیگ برتر نیست.

این اتفاق درشرایطی گریبانگیر تیم ریشه دار نفت آبادان شده است که ابن تیم در گذشته از قطب های بزرگ فوتبال کشور به شمار می آمد وهواداران این تیم ابادانی با تمام وجود به تیم شهرشان عشق می ورزند. درحقیقت در آبادان تیم نفت ابادان تیم محبوب مردم ورزشی و فوتبالی این شهر محسوب می شود. حیف است که این علاقه سرد و تیم نفت آبادان از چرخه فوتبال فاصله بگیرد.