جمعه سی و یکم فروردین ماه

علوانی: فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال شد

در حالی که هنوز فدراسیون فوتبال نام سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را اعلام نکرده است، نرگس علوانی مربی جوان و تحصیلکرده خوزستانی در گفت و گو با البرز ورزشی تایید کرد که فروزان سلیمانی به سمت سرمربیگری تیم ملی کشورمان منصوب شد.

علوانی با بیان این که سلیمانی از هر جهت شایستگی هدایت ملی پوشان ما را دارد، افزود: تیم ملی فوتسال ما در سال 2015 با سرمربیگری خانم سلیمانی به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کرد و با اینکه حدود 4 ماه پیش با من نیز به عنوان یکی از گزینه ها صحبت شده بود، ولی من از بابت انتخاب ایشان بسیار خوشحال هستم و خانم سلیمانی را مایه افتخار فوتبال خوزستان می دانم. قرار است تیم ملی فوتسال در جام کافا شرکت کند و فکر می کنم که این مربی باتجربه مقدمات خوبی را برای ساختن یک تیم ملی آماده فراهم می سازد.

علوانی که پارسال با تیم نفت آبادان قهرمان باشگاه های آسیا شده بود، درباره برنامه های امسال تیم خودش گفت: پارسال قهرمان شدیم و باشگاه پاداش خوبی برای بازیکنان درنظر گرفته بود. قرار بود که در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت کنیم اما ظاهرا این رقابت به تعویق افتاد و آن طوری که گفته می شود در پایان سال جاری شاهد برگزاری نخستین دوره جام باشگاه های آسیا در رشته فوتسال خواهیم بود.

علوانی در خاتمه بار دیگر تاکید کرد: فروزان سلیمانی از نظر اخلاقی و فنی و مدیریت تیمی سرآمد مربیان ایرانی است.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب