پنجشنبه نهم فروردین ماه
واکنش لژیونر هندبال به غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا؛ 

تصمیم کادر فنی این بود که به تیم ملی دعوت نشدم

همیشه با افتخار به عنوان یک سرباز برای تیم ملی بازی کرده و خواهم کرد اما نظر فرناندز این بود که در ترکیب تیم ملی برای مسابقات آسیایی عربستان نباشم.

به گزارش البرز ورزشی؛ شاهو نصرتی ملی پوش و لژیونر سنندجی هندبال ایران که در حال حاضر در باشگاه بوزائو در لیگ رومانی مشغول فعالیت است در واکنش به عدم دعوت به تیم ملی هندبال جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت؛ نه مصدوم هستم و نه برای حضور در تیم ملی بهانه آورده‌ام همیشه با افتخار پیراهن تیم ملی را پوشیدم و در مسابقات مختلف برای سرافرازی وطنم به میدان رفته‌ام اما در این مقطع تصمیم‌ کادر فنی بود که در اختیار تیم ملی نباشم.

وی افزود: با مانوئل سرمربی تیم ملی صحبت کردم او به من گفت در پستی که بازی میکنم چندین بازیکن خوب دارد و باید ابتدا ان‌ها را ارزیابی کند اگر آنها انتخاب شدند و در ترکیب نهایی قرار گرفتند من نمیتوانم به تیم ملی دعوت شوم اما در غیر این صورت می‌توانم تیم ملی را همراهی کنم و در پایان مشخص شد در پستی که من قرار دارم بازیکنان بهتری وجود دارد که شایسته حضور در مسابقات قهرمانی اسیایی هستند.

نصرتی در جواب به این سوال که برخی‌ها می‌گویند لژیونر ها به تیم ملی پشت کرده‌اند، پاسخ داد: هیچ‌گاه به تیم‌ ملی پشت نکرده ام و هر موقع که کادرفنی تیم ملی تشخیص داده که می‌توانم کمک کنم حاضر شدم و در آینده نیز حتما اگر تصمیم کادر فنی حضورم در تیم ملی باشد با افتخار بازی خواهم کرد نمی‌دانم چرا عده ای دنبال حواشی هستند و همه چیز را به هم ربط می‌دهند.

عضو سابق تیم ملی و باشگاه بوزائو رومانی در پایان گفت؛ کار تیم ملی برای رقابت های قهرمانی آسیا در عربستان سخت است اما بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شده اند بسیار با انگیزه هستند برای آن‌ها ارزوی موفقیت دارم امیدواریم یکبار دیگر هندبال آقایان به جام جهانی صعود کنند و هندبال دیده شود.