جمعه دهم فروردین ماه

 اکبری: اتفاقات عجیبی در لیگ افتاده است

 سرمربی تیم پیکان تهران  در پایان پیروزی ۳ بر صفر مقابل فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم سپاهان انصافا تیم خوبی است و از لحاظ قدرت حمله از همه تیم‌ها قوی‌تر است. به همین خاطر با توجه به این‌ مهم  محکوم به استفاده از سرویس‌هایی با ریسک بالا بودیم.

پیمان اکبری افزود: تیمش برابر سپاهان، بازی خوبی ارائه کرد و مستحق پیروزی بود.

وی گفت: امسال اتفاقات عجیبی برای تیم‌ها افتاده است و سه تیم صدر جدولی در هفته گذشته باخت داشتند و این از شگفتی‌های لیگ امسال است.

وی تأکید کرد: هرچه به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شویم،دبازی ها حساس تر و کیفیت والیبال تیم‌ها بهتر می شود  و شرایط را  برای همه تیم ها سخت‌تر می‌ کند.

سرمربی والیبال پیکان در خصوص بازی امروز تیم‌اش افزود: امروز عملکرد خوبی در حمله وتوپ‌ گیری داشتیم، ولی در سرویس عملکرد چندان خوبی نداشتیم و امتیازهای زیادی در زدن سرویس ها از دست دادیم .

وی خاطرنشان کرد تیم ما و سپاهان هردو از لحاظ دفاع روی تور ، دیوار دفاعی خوبی دارند، اما در این بازی با توجه به آنالیز خوب هر دو تیم از یکدیگر، دفاع زیادی نداشتیم که این نشان از با برنامه بودن هر دو تیم دارد.

پیمان اکبری تصریح کرد: این بازی  برای ما بسیار حساس  بود و به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا از کورس قهرمانی باز نمانیم و خوشبختانه به خواسته مان رسیدیم و توانستیم با امتیاز کامل شرایط روانی هفته گذشته را جبران کنیم، ضمن اینکه برای تیم سپاهان نیز آرزوی موفقیت دارم.

گفت و گو: اصغر قلندری - اصفهان