شنبه یکم اردیبهشت ماه
سلیمانی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال؛

بارانی: فوتسال آیتم های جدیدی را تجربه می کند

فروزان سلیمانی مربی جنوبی فوتبال ایران به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران منصوب شد. بعد از اینکه شهرزاد مظفر مربی پرافتخار فوتسال کشور ما که در کویت مربیگری می کند به فدراسیون فوتبال جواب منفی داد، مربیان زیادی مترصد دعوت فدراسیون بود.

مینا بارانی بازیکن سابق تیم ملی و از مربیان پرتلاش فوتبال که از قضا او نیز جنوبی است، می گوید: خانم سلیمانی شش سال از فوتسال دور بوده است، اینکه فدراسیون ایشان را برگزیده است، برای من مشخص نیست. می دانید که فوتسال در بخش های حمله و دفاع آیتم های جدیدی را جاری می سازد و من نمی دانم که خانم سلیمانی از یافته های جدید باخبر است یا بازیکنان این رشته را به خوبی می شناسد؟ اما هرچه که است اعتقاد دارم که فدراسیون می توانست روی گزینه های مختلف تحقیق کند. امیدوارم که خانم سلیمانی موفق باشد.

ناگفته نماند که فروزان سلیمانی دارای مدرک مربیگری A آسیاست و از سال ١٣٧٨ تاکنون، سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف را دارد. سلیمانی سرمربی تیم‌هایی نظیر دیهیم اهواز، ملی حفاری ایران، استقلال دزفول و تیم ملی فوتبال ایران بوده که توانسته چندین عنوان مانند مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015 و سومی جام ویکتوریای روسیه را کسب کند. نکته جالب در بین بازیکنان مدنظر سرمربی جدید عدم دعوت از فاطمه اعتدادی دروازه بان معروف، نسیمه غلامی گلزن و گلساز بحث برانگیز است.

نویسنده: زهرا سلیمانی