جمعه دهم فروردین ماه
مهره سوزی در ورزش بیداد می کند؛

راهی که سجادی به غلط می پیماید!

بعد از چند‌ماه فرصت سوزی در دستگاه ورزش و بی توجهی دکتر سجادی به توصیه کارشناسان درخصوص ضرورت معرفی معاون ورزش قهرمانی، انتخاب پولادگر در بدترین شرایط و نامناسب ترین زمان صورت گرفت!

معلوم نیست در وزارت ورزش چه کسانی به سجادی خط و ربط می دهند؟ مشاوران و نزدیکان وزیر انگار با اصول اولیه مدیریت بیگانه اند که تصمیمات خلق الساعه می گیرند یا مشاوره غلط به وزیر می دهند!

اگر وزیر شخصا و راسا این انتخاب ها را انجام‌ می دهد، باید افسوس خورد و به حال و روز ورزش گریست!

بی توجهی چند ماهه و بلاتکلیف گذاشتن  پست خطیر معاونت توسعه و ورزش قهرمانی سوالات و ابهامات زیادی در جامعه ورزش ایجاد کرده بود.

باوجود توصیه موکد کارشناسان و اهالی رسانه در خصوص ضرورت معرفی معاونت ورزش در ایام اخیر، هیچ اقدام‌ موثری از سوی مدیران ارشد ورزش کشور صورت نگرفت.

پس از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو و پیروزی هادی ساعی بر سید محمد پولادگر، به یک باره سجادی و دستیارانش به تکاپو افتادند تا به شکلی پولادگر را در دستگاه ورزش حفظ کنند.

از آنجا که موقعیت پولادگر در فدراسیون تکواندو تضعیف شده بود،پیروزی هادی ساعی قابل پیش بینی بود.

چراکه ساعی با اعضا مجمع و هیاتها  و خانواده تکواندو رایزنی های متعددی انجام داده بودو شکست پولادگر محتمل به نظر می رسید.

در این شرایط باید سجادی و‌همکارانش با درایت و تدبیر وارد عمل شده و مانع از  حضور پولادگر در انتخابات تکواندو می شدند.

اینگونه مهره سوزی و تضعیف مدیران در دستگاه ورزش سال های متمادی است به اساس کار لطمه می زند!

از گوشه و‌کنار می شنویم بعد از عدم رای آوری پولادگر برخی مسئولان و نهادها خارج از دستگاه ورزش  به سجادی توصیه کردند او را در پست معاونت ورزش به کار بگیرد!

اگر این خبر هم محمول به صحت باشد،نمی توان به آینده مدیریت سجادی امیدوار بود،چراکه نداشتن استقلال و توصیه پذیری از آسیب های جدی در نطام‌مدیریت به ویژه در ورزش به حساب می آید.

در گذشته هم انتخاب اعضا هیات مدیره استقلال،مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ، معاونت فرهنگی و امور جوانان هم با نظر افراد سیاسی در مجلس و نهادهایی خارج از حوزه ورزش به سجادی تحمیل شدند.

این مصلحت اندیشی و‌محافظه کاری به مدیریت این حوزه خدشه جدی وارد می کند و  آینده ورزش را به مخاطره می اندازد!