جمعه دهم فروردین ماه

نشست کمیسیون ورزشکاران و غایبان زیاد

 سومین نشست کمیسیون ورزشکاران امروز شنبه در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست هادی ساعی، سجاد گنج‌زاده، امین بوداغی، محمد بیداریان، بهداد سلیمی، ثریا آقایی، حمیده عباسعلی، مجتبی عابدینی، شهربانو منصوریان، زهرا نعمتی و مصطفی نودهی در نشست امروز حاضر بودند.

حسین ساوه‌شمشکی، حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، احسان حدادی، فرزانه فصیحی، ندا شهسواری، نجمه خدمتی، ذبیح‌الله پورشیب، محمد باقری معتمد در نشست حضور نداشتند.

محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره مصوبات امروز، گفت: طبق برنامه دعوت نامه به قهرمانان ارسال شده بود و ۱۱ نفر حضور داشتند. در خصوص صدور کارت کمیته صحبت و قرار شد فدراسیون‌ها همکاری لازم را داشته باشد.

بیداریان همچنین در خصوص برنامه‌های جلسه بعدی، عنوان کرد: از کارشناس بیمه دعوت می‌شود. کارگروهی تشکیل خواهد شد تا در برنامه‌های کمیته از این عزیزان استفاده شود. در خصوص پرداخت بودجه از سوی IOC برنامه‌های خود را طراحی و تدوین خواهیم کرد و قرار است هماهنگی‌ها انجام شود. نامه‌نگاری می‌کنیم تا کمیسیون ردیف بودجه مجزا داشته باشد تا در خصوص کمک به ورزشکاران حمایت لازم انجام شود. درخواست برای عضویت یک ورزشکار از کمیسیون در صندوق حمایت از ورزشکاران از برنامه‌های دیگر ماست.

وی درباره اینکه قرار بود امروز وزیر در جلسه شما شرکت کند اما این اتفاق رخ نداد، عنوان کرد: وزارت درگیر انتخابات چند فدراسیون است، قرار شد در شرایط مناسبی از وزیر دعوت شود.

وی همچنین در خصوص برگزاری جلسه با ۱۱ قهرمان، تصریح کرد: امروز حضور هادی ساعی پیام خوبی برای همه اعضای کمیسیون داشت، اینکه به تازگی رئیس فدراسیون انتخاب شده جایگاه کمیسیون آنقدر بالا بود که او حضور داشت. من انتخاب او را هم تبریک می‌گویم و امیدوارم جلسات بعدی با حضور پرتعداد برگزار شود.

بیداریان در مورد اینکه چند ورزشکار ۳ جلسه غایب بوده‌اند و آیا آنها از کمیسیون خارج می‌شوند، گفت: غیبت چند ورزشکار موجه بود. احسان حدادی در کیش حضور دارد، فصیحی در خارج از کشور است و نجمه خدمتی هم تهران نبود.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران درباره غیبت بیش از ۳ جلسه کشتی‌گیران، خاطرنشان کرد: امیدوارم این همدلی به وجود بیاید تا کشتی‌گیران هم در جلسات حضور داشته باشند.