جمعه دهم فروردین ماه
دیدار سرپرست فدراسیون با وزیر ورزش؛

هاشم کندی: دوچرخه سواران به تاجیکستان و هند می روند

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری جزئیاتی از نشست با وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را ارائه کرد.

رسول هاشم‌کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره حضورش در وزارت ورزش و جوانان و دیدار با وزیر ورزش و معاونش اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) ابتدا با حمید سجادی دیدار کردم و با او درباره روند اساسنامه فدراسیون، مشکلات و شرایط این رشته صحبت داشتم. سجادی در جریان همه مسائل از جمله مشکل ساختمان نیمه‌کاره، مجمع انتخاباتی قبلی و ... قرار داشت و قول مساعد داد که روند حل مشکلات مالی فدراسیون را تسهیل کند.

وی افزود: من همچنین در دیدار برنامه‌های فدراسیون، روند آمادگی ورزشکاران و اردوها برای مسابقات پیست قهرمانی آسیا در هند، رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان و همچنین بازی‌های آسایی 2022 هانگژو را تشریح کردم. اردوی تیم جاده قرار است از فردا (دوشنبه) در کیش و اردوی تیم پیست نیز در اهواز برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: وزیر ورزش نگاه مثبتی به دوچرخه‌سواری داشت و ابراز امیدواری کرد که مشکلات این رشته با کمک مسئولان حل شود.

هاشم کندی همچنین درباره دیدار با سید محمد پولادگر معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: حضور پولادگر می‌تواند منشأ خدماتی خوبی برای ورزش باشد. من حضور او را تبریک گفتم و از پولادگر دعوت کردم تا روز دوشنبه در اردوی ملی‌پوشان حضور یابد و به آنها روحیه بدهد.