شنبه یکم اردیبهشت ماه
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس زور نداشت

هفته چهاردهم لیگ برتر سپری شد. با توجه به نتایجی که به دست آمد، استقلال را باید صدرنشین نیم فصل اول دانست.

پرسپولیس در مشهد در بد شرایطی مقابل پدیده به تساوی رسید. اگر سرخپوشان از میدان پدیده صاحب پیروزی می شدند آنگاه بازی های هفته پانزدهم که هفته پایانی نیم فصل قلمداد می شود جذابیت بیشتری به خود می گرفت. اما تساوی این تیم وبرد میلیمتری استقلال در برابر مس رفسنجان آن هم در تهران آبی پوشان را قهرمان نیم فصل معرفی کرد.

پرسپولیس در مشهد نه زور بردن را داشت ونه روح بازی. استقلال هم همین شرایط را داشت.ابن تیم پیروزی اش را صرفا از بابت چند اشتباه فردی که از سوی بازیکنان تیم کرمانی مرتکب ان شدندرقم زد. نساجی با یک گل ذوب اهن را کنار زد.پیش بینی ومعرفی تیم پیروز انهم قبل از  بازی خیلی سخت بود،چون هردو تیم درفوتبال   صاحب سبک هستند.

پیکان در خانه اش زور بردن آلومینیوم را نداشت.گرچه برای دقایقی تیم پیروز دیده شد،اما همان مشکل که برای پایداری با ثبات فاصله دارد باعث گردید تا برد را با تساوی عوض کند. این تیم هرازگاهی جرقه های از خود نشان می دهد ولیکن هنوز نتوانسته که در خانه وخارج از خانه چگونه دیده شود.

گل بازی ها که بین فولاد وسپاهان انجام شد به سود سپاهان تمام شد. سپاهان دو بر یک پیروز شد تا بین خود وچالش فاصله ایجاد کند.

گل گهر با تجربه قلعه نوعی دوباره خود را باز یافته و این بار تیم هوادار را یک بر صفر شکست داد تا درمجموعه مدعیان باقی بماند.

فجر سپاسی و تراکتور برای رفع هر گونه دلگیری برادرانه دست یکدیگر را با تساوی یک –یک  فشردند،اما در جدال نفتی ها این نفت آبادان بود که با دوگل نفت مسجد سلیمان را شکست. نفتی ها این روزها حال خوشی ندارند وهر دو از بابت مسائل مالی بدترین شرایط را سپری می کنند.اینکه چرا به این دو تیم توجه نمی شود، بحث انگیز است واینکه چه اصراری به تیم داری از سوی وزارت نفت وجود دارد، بحث دیگری است که بدون پاسخ مانده است.

به طورکلی دیدارهای هفته چهاردهم چنگی به دل نزد و بازی ها روح وهیجان وانگیزه همراه نداشت.

ترین های هفته چهاردم

تیم هفته: پدیده

مربی هفته: داوود سید عباسی

بازیکن هفته: امید نورافکن سپاهان

فنی ترین بازی هفته: فولاد وسپاهان

تیم ناکام هفته: مس رفسنجان

گلزن هفته: یامگا از استقلال

گزارش: اکبر عزیزی