پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
انتخابات فدراسیون بسکتبال؛

توفیق: رئیس جدید پاسخگوی مطالبات جامعه باشد

انتخابات فدراسیون بسکتبال به تعویق افتاده است اما از بین همه کسانی که ثبت نام کردند، عزیزانی هستند که برای این ورزش زحمت کشیده اند.

دکتر علی توفیق بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با بیان جملات فوق اضافه می کند: هر فردی که انتخاب می شود باید پاسخگوی مطالبات جامعه بسکتبال باشد. خط مثبت گروه قبلی را ادامه بدهد و ایرادهای آن را برطرف سازد. تلاش رئیس جدید فدراسیون باید مشارکت حداکثری کارشناسان و خبرگان این ورزش باشد. پیشرفت در سایه اجماع و همدلی به دست خواهد آمد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که منتقدان اعتقاد دارند پشت سر نسل طلایی کنونی، پشتوانه ای وجود ندارد، می گوید: اینکه بگوییم هیچ کاری نشده، خیلی منصفانه نیست. برخی از باشگاه های ما مانند کاله، مهرام، شیمیدور و پالایش پخش آبادان جوانانی را پرورش دادند که اگر بستر برای پیشرفت آنها مهیا باشد، می توانند جایگزین های مناسبی برای ستاره های کنونی بسکتبال باشد. از نگاه من همه چیزی بستگی به ساختار تیم های ملی دارد. اینکه مربیان ملی ما بتوانند از این استعدادهای جوان به عنوان مکمل بازیکنان باتجربه بهره بگیرند. هرچه سریع تر بتوانند از پتانسیل های موجود را از قوه به فعل در آورند خلائی که از آن واهمه داریم، پر می شود.

گفت و گو: ج - دوستدار