پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
چند برش از فوتبال

استقلال امیدوار به قهرمانی نیم فصل

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با پیروزی 3 بر 2 استقلال برابر مس رفسنجان و تساوی یک – یک پرسپولیس برابر تیم شانزدهم جدول یعنی شهر خودروی مشهد و برتری سپاهان اصفهان مقابل فولاد خوزستان نشان داد که استقلال برای قهرمانی نیم فصل امیدوارتر است و پرسپولیس باید برای نیم فصل دوم جبران مافات کند. در حال حاضر استقلال با داشتن 32 امتیاز بدون شکست همچنان در صدر رده بندی قرار دارد...

مرادی و جدایی از استقلال

بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال که پس از خط خوردن از لیست تیمش برای بازی با مس رفسنجان در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داده بود، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. مرادی در حاشیه تمرین امروز با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صحبت کرد و خواهان جدایی از این تیم شد.

سرمربی استقلال به مرادی اعلام کرده است که برای جدایی و فسخ قرارداد باید با باشگاه به توافق برسد. علاوه بر مرادی، چند بازیکن استقلال نیز که در این فصل فرصت بازی کردن پیدا نکرده‌اند، قصد جدایی در نیم‌فصل را دارند.

 

 

واکنش استقلال به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «به دنبال تصمیم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر حذف دو تیم پرطرفدار پایتخت از رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به این موضوع و دلایل آن واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: درباره کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، سوال اصلی این است که اگر اقدام کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای در تأیید مشروط مجوز حرفه‌ای قانونی بوده فدراسیون فوتبال چه اقداماتی درباره دفاع از این حکم در مقابل AFC انجام داده است؟ چرا که پس از حکم کمیته استیناف، باشگاه استقلال بنا به زمان سه ماهه، اقدامات خود درباره صورت حساب مالی و حسابرسی و مسائل مالیاتی و حقوقی و سایر موارد را انجام داد و در تاریخ 27 دسامبر مدارک لازم را که این اقدامات را تأیید می‌کرد به AFC ارسال کرد. اگر AFC همچنان دو کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال را به رسمیت می‌شناسد اکنون وقت مناسبی است که درباره عملکرد این کمیته‌ها بحث و بررسی شود و اگر غیر از این است و AFC اعتباری برای کمیته استیناف صدور مجوز داخلی قائل نیست زمان مناسبی است که باشگاه‌های ایرانی خود با نهاد صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا مرتبط شوند.

نویسنده: حسن امامقلی